EA با خرید Codemasters سالی یک بازی ریسینگ جدید منتشر می‌کند

انتشار سالی یک بازی ریسینگ

EA با خرید استودیو Codemasters که سابقه توسعه بازی‌های ریسینگ زیادی را در کارنامه دارد، قابلیت انتشار سالی یک بازی از این ژانر را خواهد داشت.

استودیو کدمسترز تاکنون بازی‌هایی همچون F1، WRC، Dirt، Grid و Project Cars را توسعه داده است و EA نیز Need for Speed، Burnout و Real Racing را منتشر نموده است.

یکی از مهمترین دلایلی که الکترونیک آرتز با پیشنهاد مبلغ عظیمی به خرید کدمسترز پافشاری کرد، این بود که قصد داشت بر روی توسعه بازی‌های ریسینگ تمرکز بیشتری داشته باشد و به ‌عنوان «بزرگ‌ترین سازنده و ناشر بازی‌های ریسینگ در جهان» به کار خود ادامه دهد تا بتواند هر سال حداقل یک بازی ریسینگ جدید عرضه کند. بنابراین کدمسترز که تخصص خاصی در ساخت این بازی‌ها دارد بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری EA است.

در این راستا الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی‌های کدمسترز از بین نخواهند رفت بلکه با کمک توانایی فنی کدمسترز و توانایی مالی EA، در دسترس مخاطبان بیشتری قرار خواهد گرفت.

همانطور که قبلاً در گیم پاس را خواندید، در نوامبر ۲۰۲۰ ناشر بازی Grand Theft Auto یعنی Take-Two Interactive با پیشنهاد مبلغ ۱ میلیارد دلار قصد خرید Codemasters را داشت، اما الکترونیک آرتز موفق شد این استودیو بازی سازی را به مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار خریداری کند.

اولین کسی باشید که برای “EA با خرید Codemasters سالی یک بازی ریسینگ جدید منتشر می‌کند” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.