استقبال از Assassin’s Creed Valhalla در زمان عرضه دو برابر Odyssey بود

استقبال از Assassin's Creed Valhalla در روز انتشار

Assassin’s Creed Valhalla در زمان عرضه توجه مخاطب‌های زیادی را به خود جلب کرد، در مجموع دو برابر بازیکنانی که Odyssey در هنگام عرضه به دست آورده بود.

به نظر می‌رسد طرفداران سری اساسینز کرید یا کسانی که به تازگی کنسول‌های نسل جدید را خریداری کرده‌اند، به بازی جدیدی نیاز دارند. طبق گفته Ubisoft، اساسینز کرید والهالا در روز عرضه، نسبت به روز انتشار Assassin’s Creed Odyssey دو برابر بازیکن بیشتری داشته است.

Ubisoft در بیانیه‌ای موفقیتی را که در بازی جدید خود به‌ دست آورده را به اشتراک گذاشت. در این بیانیه آمده است که یوبیسافت “فعالیت استثنایی بازیکنان” را شاهد است و انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد، زیرا فروش سیستم های نسل بعدی، افزایش خواهد‌ یافت.

Yves Guillemot، بنیانگذار و مدیر‌عامل این شرکت اظهار داشت: “ما از استقبال بازیکنان بسیار خرسندیم و به آنچه تیم‌های ما در ارتباط با Assassin’s Creed Valhalla بر اساس موفقیت شگفت‌انگیز پیشینیان خود به دست آورده‌اند افتخار می‌کنیم. با وجود همه‌گیری ویروس COVID-19، توسعه Assassin’s Creed Valhalla برای تقریباً هفت پلتفرم یک موفقیت خارق‌العاده برای همه تیم‌های درگیر این ویروس در سراسر جهان است. ما خوشحالیم که با یک بازی که قدرت کنسول‌های جدید را به همه نشان می‌دهد، از بازیکنان استقبال می‌کنیم. این موضوع زمینه را برای تعطیلاتی مهیج فراهم می‌کند، زیرا Assassin’s Creed Valhalla قرار است یکی از بزرگترین موفقیت‌های این فصل باشد.”

  Monster Hunter Rise در صدر پرفروش ترین بازی های بریتانیا

Valhalla به تازگی در ۱۰ نوامبر همزمان با انتشار Xbox Series X|S منتشر شد. جالب اینجاست که این بیانیه از طرف Ubisoft قبل از اینکه بازی بتواند در تاریخ ۱۲ نوامبر روی PS5 راه اندازی شود، بیان شد. این بازی در حال حاضر برای PS4 ، Xbox One و PC نیز در دسترس است.

اولین کسی باشید که برای “استقبال از Assassin’s Creed Valhalla در زمان عرضه دو برابر Odyssey بود” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.