قوانین مربوط به مشتری یا کاربر

در ابتدا توجه داشته باشید که؛ ورود کاربران و مشتریان به فروشگاه اینترنتی گیم پاس در زمان استفاده از حساب کاربری خود و ثبت سفارش در هر زمان، به معنای داشتن آگاهی کامل از شرایط و قوانین و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس از سوی کاربر است.

منظور از کاربر یا مشتری چیست؟

عنوان مشتری یا کاربر به فردی اطلاق می‌شود که پس از ثبت مشخصات و اطلاعات مورد نیاز در فرم ثبت نام فروشگاه اینترنتی گیم پاس، اقدام به ساخت حساب کاربری خود و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیم پاس نماید.

لازم به ذکر است که شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و طبیعتا کاربر موظف است که در چهارچوب همین قوانین که مرتبط با کاربر است، از خدمات فروشگاه اینترنتی گیم پاس استفاده کند.

توجه داشته باشید؛ در صورت اضافه شدن قوانین و یا تغییر شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس در آینده، قوانین جدید در همین صفحه به روزرسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که استفاده کاربر یا مشتری از سایت، به معنی پذیرش هرگونه تغییر قوانین از سوی کاربر است.

قوانین ثبت، پردازش و ارسال سفارش

فروشگاه اینترنتی گیم پاس به کاربران و مشتریان خود این امکان را می‌دهد که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، سفارش خود را ثبت کنند.

لازم به ذکر است که تمامی سفارش‏‌های ثبت شده در جریان روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. توجه داشته باشید که روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه، به غیر از تعطیلات عمومی و رسمی ایران است. به عبارت دیگر؛ اگر کاربر یا مشتری در روز تعطیل اقدام به ثبت سفارش نماید، مراحل پردازش این سفارش، از اولین روز کاری بعد از تعطیلی انجام خواهد شد.

بعد از ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیم پاس توسط مشتری، کد سفارش از طریق پیام کوتاه و فاکتور از طریق ایمیل برای کاربر ارسال خواهد شد و سفارش ثبت شده در صف پردازش قرار خواهد گرفت.

نکته: در صورت مسدود بودن دریافت سرویس پیامک‌های تبلیغاتی از سوی کاربر یا مشتری، هیچ مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی از طریق پیامک به کاربر یا مشتری بر عهده فروشگاه اینترنتی گیم پاس نخواهد بود.

با وجود اینکه فروشگاه اینترنتی گیم پاس همواره نهایت دقت و تلاش خود را در ارسال و تحویل سفارش‌‏های ثبت شده می‏‌نماید، اما در مواقعی ممکن است موجودی محصولی در گیم پاس به پایان برسد، در نتیجه پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق لغو کردن آن سفارش و یا برگرداندن وجه سفارش به مشتری برای گیم پاس محفوظ است. به عبارت دیگر پول مشتری به او پس داده خواهد شد اما مشتری این امکان را دارد که به جای بازپس‌گیری وجه کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین آن کند که این امر تماما به انتخاب خود مشتری یا کاربر است.

فروشگاه گیم پاس این حق را دارد که بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، فروش خود را متوقف کند. به عبارت دیگر حق توقف فروش تمامی و یا بخشی از محصولات، به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای گیم پاس محفوظ است.

مشتریان باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند زیرا درصورت ورود اطلاعات ناقص یا غلط، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و گیم پاس مسئولیتی در قبال اطلاعات غلط مشتری نخواهد داشت. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را به عنوان دریافت کننده محصول وارد کنند، در این صورت، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

قوانین خسارت در زمان حمل و نقل محصول

بسته بندی محصولات فروشگاه گیم پاس به نحو ایمن و استاندارد انجام می‌شود و احتمال آسیب دیدگی مرسولات در زمان حمل و نقل نزدیک به صفر است و کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خواهد رسید. در نتیجه فروشگاه گیم پاس پس از تحویل محصول مورد نظر به دست کاربر (مشتری)، هیچگونه شکایتی در قبال آسیب دیدن محصول مورد نظر را قبول نخواهد کرد و هیچ گونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت. اما در صورت مفقود شدن محصول مورد نظر در زمان حمل و نقل، جای نگرانی نیست، زیرا گیم پاس مفقود شدن محصولات را توسط شرکت حمل و نقل مورد نظر بیمه خواهد کرد و وجه محصول مفقود شده به فرستنده (فروشگاه گیم پاس) پرداخت خواهد شد. در این مواقع گیم پاس وجه پرداختی توسط مشتری را به وی بازمی‌گرداند اما در صورت تمایل مشتری به گرفتن محصول مورد نظر، گیم پاس این محصول را مجددا برای مشتری ارسال خواهد کرد. شرایط ارسال مجدد محصول بدین گونه است که؛ اگر در زمان ارسال مجدد، قیمت محصول مورد نظر در فروشگاه گیم پاس افزایش پیدا کرده باشد، مازاد مبلغ باید توسط کاربر پرداخت شود و اگر قیمت محصول در فروشگاه گیم پاس کاهش پیدا کرده باشد، مبلغ کاهش یافته توسط گیم پاس به مشتری پرداخت می‌شود و در نهایت محصول ارسال خواهد شد.

کنترل کیفیت محصول توسط گیم پاس

لازم به ذکر است که جهت اطمینان کاربران و مشتریان محترم، تمامی محصولات فروشگاه گیم پاس قبل از ارسال، توسط کارشناسان کنترل کیفیت گیم پاس تست شده و در صورت تائید کارشناسان به مرحله بسته بندی و ارسال خواهد رفت.

کنترل کیفیت محصولات از لحاظ فیزیکی و سلامت کارکرد (در صورت فیزیکی بودن کالا) انجام می‌گیرد، بنابراین کلیه محصولات از نظر فیزیکی و کارایی (فنی)، سالم به دست مصرف کننده رسیده و دارای تائیدیه گیم پاس هستند. در نتیجه فروشگاه اینترنتی گیم پاس مسئولیتی در قبال اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نخواهد داشت.

اطلاعات و توضیحات کالا

فروشگاه اینترنتی گیم پاس برای تولید محتوا (توضیحات فنی و مشخصات کالا) از منابع مطمئن، معتبر و شرکت‏‌های تولید کننده محصول مورد نظر استفاده می‏‌کند اما ممکن است به ندرت و در مواردی نادر، اطلاعات محصول دارای مغایرت و اشتباه باشد، در نتیجه؛ فروشگاه گیم پاس هیچ مسئولیتی در قبال ۱۰۰% درست بودن محتوای توضیحات محصول نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی گیم پاس هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با لینک‏‌های مرده، حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و تاخیر یا عدم کارکرد سایت (که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد) نخواهد داشت.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه اینترنتی گیم پاس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. کالاها بر اساس مدل، مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی گیم پاس نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از ثبت سفارش به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، گیم پاس موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم پرداخت اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، جداگانه محاسبه می‌شود.

نمایندگی

فروشگاه اینترنتی گیم پاس در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد، لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این رابطه، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی گیم پاس از طریق ایمیل info(at)gamepass(dot)ir اطلاع دهید.

قوه قهریه

لازم به ذکر است که تمامی شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه اینترنتی گیم پاس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

منظور از قوه قهریه: هر حادثه خارجی (خارج از حیطه قدرت متعهد) غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اجتناب، که مانع اجرای تعهد باشد.