شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس

توجه داشته باشید که شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و طبیعتا کاربر موظف است که در چهارچوب همین قوانین که مرتبط با کاربر است، از خدمات فروشگاه اینترنتی گیم پاس استفاده کند.

توجه داشته باشید؛ در صورت اضافه شدن قوانین و یا تغییر شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس در آینده، قوانین جدید در همین صفحه به روزرسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که استفاده کاربر یا مشتری از سایت، به معنی پذیرش هرگونه تغییر قوانین از سوی کاربر است.

در ابتدا توجه داشته باشید که؛ ورود کاربران و مشتریان به فروشگاه اینترنتی گیم پاس در زمان استفاده از حساب کاربری خود و ثبت سفارش در هر زمان، به معنای داشتن آگاهی کامل از شرایط و قوانین و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس از سوی کاربر است.

منظور از کاربر یا مشتری چیست؟

عنوان مشتری یا کاربر به فردی اطلاق می‌شود که پس از ثبت مشخصات و اطلاعات مورد نیاز در فرم ثبت نام فروشگاه اینترنتی گیم پاس، اقدام به ساخت حساب کاربری خود و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیم پاس نماید.

از آنجا که گیم پاس یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد گیم پاس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

علاوه بر این گیم پاس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. گیم پاس در حد توان از حریم شخصی شما دفاع می‌کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه می‌دهد. در واقع شما با استفاده از سایت گیم پاس، رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

فروشگاه اینترنتی گیم پاس به کاربران و مشتریان خود این امکان را می‌دهد که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، سفارش خود را ثبت کنند.

لازم به ذکر است که تمامی سفارش‏‌های ثبت شده در جریان روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. توجه داشته باشید که روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه، به غیر از تعطیلات عمومی و رسمی ایران است. به عبارت دیگر؛ اگر کاربر یا مشتری در روز تعطیل اقدام به ثبت سفارش نماید، مراحل پردازش این سفارش، از اولین روز کاری بعد از تعطیلی انجام خواهد شد. تحویل کالا و مرسوله به شرکت‌های پستی هم بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری توسط واحد انبار و پردازش کالای گیم پاس صورت خواهد گرفت.

بعد از ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیم پاس توسط مشتری، کد سفارش از طریق پیام کوتاه برای کاربر ارسال خواهد شد و سفارش ثبت شده در صف پردازش قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است کد سفارش و سایر اطلاعات سفارش ثبت شده در پنل کاربری مشتری نیز قابل مشاهده و پی‌گیری است.

نکته: در صورت مسدود بودن دریافت سرویس پیامک‌های تبلیغاتی از سوی کاربر یا مشتری، هیچ مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی از طریق پیامک به کاربر یا مشتری بر عهده فروشگاه اینترنتی گیم پاس نخواهد بود. لازم به ذکر است که تلاش مجموعه گیم پاس بر این است که این پیامک‌ها در هر صورت به دست کاربر رسیده و اطلاع‌رسانی به صورت دقیق انجام شود.

با وجود اینکه فروشگاه اینترنتی گیم پاس همواره نهایت دقت و تلاش خود را در ارسال و تحویل سفارش‌‏های ثبت شده می‏‌نماید، اما در مواقعی ممکن است موجودی محصولی در گیم پاس به پایان برسد، در نتیجه پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق لغو کردن آن سفارش و یا برگرداندن وجه سفارش به مشتری برای گیم پاس محفوظ است؛ به عبارت دیگر پول مشتری به او پس داده خواهد شد. اما مشتری این امکان را دارد که به جای بازپس‌گیری وجه کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین آن کند که این امر تماما به انتخاب خود مشتری است.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

فروشگاه گیم پاس این حق را دارد که بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، فروش خود را متوقف کند. به عبارت دیگر حق توقف فروش تمامی و یا بخشی از محصولات، به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای گیم پاس محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گیم پاس، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گیم پاس محفوظ است. در اینصورت گیم پاس وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گیم پاس می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

مشتریان باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، گیم پاس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند اطلاعات تکمیلی و بیشتری از مشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. در اینصورت، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

از آنجا که گیم پاس یک خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است. بنابراین در صورت ثبت اینگونه سفارشات لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط گیم پاس بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست؛ مگر اینکه مشتری در یکی از این اماکن شاغل بوده و به همین دلیل آدرس تحویل گیرنده را مکان عمومی ثبت کرده باشد.

افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که گیم پاس هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده‌اند، ندارد.

گیم پاس همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام کد پیگیری مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه اعم از مفقود شدن کالا و یا وارد شدن هرگونه آسیب به کالا در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل (شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکت حمل و نقل تیپاکس) می‌باشد و فروشگاه اینترنتی گیم پاس بعد از تحویل کالا به شرکتهای حمل و نقل، چه شرکت پست و چه شرکت تیپاکس، هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن یا آسیب به کالا نخواهد داشت.

در ادامه لازم به توضیح است که تمام تلاش گیم پاس در این است که کالاهای ارسالی توسط شرکتهای حمل و نقل پست و تیپاکس به صورت بیمه شده ارسال شود و به دست مشتری برسد. اما از آنجاکه قوانین بیمه کردن کالاها در شرکت‌های حمل و نقل متفاوت و خاص است و برخی کالاها توسط پست و تیپاکس بیمه نمی‌شوند، مسئولیت بیمه نشدن برخی کالاهای خاص نیز از عهده گیم پاس خارج است.

هیچ‌کدام از محصولات فروشگاه اینترنتی گیم پاس دارای مهلت تست و گارانتی نمی‌باشند. به اطلاع مشتریان عزیز می‌رسانیم که به هیچ عنوان امکان مرجوعی و عودت کالا در گیم پاس وجود ندارد.

لطفاً توجه فرمایید که گیم پاس در قبال آسیب‌های احتمالی ناشی از استفاده نادرست، ضربه‌خوردگی، آب‌خوردگی، نوسانات برقی، حرارت، استفاده غیر استاندارد و عدم رعایت دستورالعمل‌های دفترچه راهنمای محصول هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

همچنین گیم پاس مسئولیتی در قبال آسیب‌های احتمالی حین جابجایی از مبدأ تا مقصد توسط شرکت‌های حمل و نقل ندارد.

لازم به ذکر است که جهت اطمینان کاربران و مشتریان محترم، تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی گیم پاس قبل از ارسال، توسط کارشناسان کنترل کیفیت گیم پاس بررسی شده و در صورت تائید کارشناسان به مرحله بسته بندی و ارسال خواهد رفت.

کنترل کیفیت محصولات از لحاظ فیزیکی و سلامت کارکرد (در مورد کالاهای فیزیکی) انجام می‌گیرد، بنابراین کلیه محصولات از نظر فیزیکی و کارایی (فنی)، سالم به دست مصرف کننده رسیده و دارای تائیدیه گیم پاس هستند. در نتیجه فروشگاه اینترنتی گیم پاس مسئولیتی در قبال اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نخواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی گیم پاس برای تولید محتوا (توضیحات فنی و مشخصات کالا) از منابع مطمئن، معتبر و شرکت‏‌های تولید کننده محصول مورد نظر استفاده می‏‌کند اما ممکن است در مواردی نادر، اطلاعات محصول دارای مغایرت باشد. در اینصورت فروشگاه گیم پاس هیچ مسئولیتی در قبال ۱۰۰% درست بودن محتوای توضیحات محصول نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی گیم پاس هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با لینک‏‌های مرده، حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و تاخیر یا عدم کارکرد سایت (که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد) نخواهد داشت.

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه اینترنتی گیم پاس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. کالاها بر اساس مدل، مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی گیم پاس نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از ثبت سفارش به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، گیم پاس موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم پرداخت اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، جداگانه محاسبه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی گیم پاس در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد، لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این رابطه، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی گیم پاس از طریق ایمیل info(at)gamepass(dot)ir اطلاع دهید.

لازم به ذکر است که تمامی شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم پاس، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه اینترنتی گیم پاس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

منظور از قوه قهریه: هر حادثه خارجی (خارج از حیطه قدرت متعهد) غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اجتناب، که مانع اجرای تعهد باشد.