پرسش‌های متداول فروشگاه اینترنتی گیم پاس

پرسش‌های روند ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی گیم پاس

چرا به شماره سفارش نیاز داریم؟

در زمان پی‌گیری سفارش، با ارائه کد یا همان شماره سفارش، برای همکاران ما این امکان را فراهم می‌کنید که در زمان کوتاه‌تری پاسخگوی شما باشند.

می‌توانید با ورود به پنل کاربری خود و مراجعه به بخش آدرس‌ها، آدرس حمل و نقل و آدرس صورتحساب خود را ثبت و یا تغییر دهید.

بعد از ثبت نام در سایت گیم پاس، کالای مدنظر خود را انتخاب کرده و با زدن دکمه “افزودن به سبد خرید”، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از انتخاب تمامی کالاهای مورد نظر، با زدن دکمه ” مشاهده سبد خرید” به صفحه سبد خرید خود بروید.

در این صفحه با انتخاب گزینه “ادامه جهت تسویه حساب” و افزودن اطلاعات مورد نیاز، از جمله شیوه حمل و نقل کالا و موافقت با شرایط و مقررات فروشگاه اینترنتی گیم پاس و ثبت سفارش، به درگاه پرداخت اینترنتی ارجاع داده می‌شوید.

خیر؛ امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

امکان افزودن کالا به سفارش قبلی وجود ندارد. اما اگر سفارش قبلی شما در وضعیت درحال انجام یا در حال بررسی باشد، می‌توانید با ثبت سفارش جدید و تماس با پشتیبانی گیم پاس و هماهنگی با این واحد، کالاهای خود را در صورت امکان در یک زمان تحویل بگیرید.

بله؛ قبل از خرید می‌بایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل آدرس در سایت ثبت‌نام کنید.

با توجه به اینکه تنها به صورت اینترنتی امکان خرید از فروشگاه گیم پاس فراهم است، هنگام ثبت سفارش کالا به درگاه پرداخت اینترنتی وارد شده و در این صفحه اطلاعات پرداخت خود را وارد می‌کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز دارید:

  • شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک)
  • رمز دوم (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج بر روی عابر بانک

تنها از طریق پرداخت اینترنتی می‌توانید سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید.

ممکن است بدلیل اختلال درگاه بانکی، انتقال وجه از حساب شما به بانک، به صورت ناقص انجام شده باشد. در اینصورت وجه پرداختی شما بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدداً به حساب شما برمی‌گردد.

پرسش‌های پیگیری سفارشات در فروشگاه اینترنتی گیم پاس

هزینه و نحوه ارسال اقلام سنگین به چه صورت است؟

اقلام سنگین برای مشتریانی که آدرس آنها در داخل تهران می‌باشد، توسط وانت بار و به صورت پس کرایه ارسال می‌شود. بنابراین هزینه ارسال بر اساس تعرفه وانت بار به عهده مشتری خواهد بود.

در مورد حومه تهران و همچنین شهرستانها، پیشنهاد گیم پاس ارسال توسط شرکت تیپاکس است. اما اگر در شهرستانی نمایندگی تیپاکس وجود نداشته باشد، ارسال از طریق پست نیز امکانپذیر است. در نهایت انتخاب شرکت پست یا تیپاکس بستگی به نظر و درخواست مشتری دارد و طبق انتخاب مشتری انجام خواهد شد.

در اینصورت هزینه ارسال نیز بستگی به حجم و وزن کالا دارد و طبق تعرفه پست یا تیپاکس به صورت پس کرایه توسط مشتری پرداخت می‌شود.

درصورتی که آدرس تحویل کالای شما در تهران باشد، سفارش شما از طریق پیک موتوری ارسال خواهد شد. وب سایت به شما تاریخ‌های خالی برای ارسال و مبلغ هزینه ارسال را نمایش می‌دهد. بازه زمانی ارسال کالا در تهران بین ساعات ۱۳ الی ۲۱ می‌باشد.

اگر آدرس شما حومه تهران باشد، باز هم حداکثر طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری مرسوله تحویل شرکت پست یا تیپاکس داده خواهد شد و سپس طبق قوانین  شرایط شرکت‌های ذکر شده شخص ثالث حمل و نقل که معمولا بین ۲ الی ۷ روز کاری می‌باشد، کالای مورد نظر به دستتان خواهد رسید.

مرسولات شهرستان با توجه به انتخاب مشتری در هنگام ثبت سفارش، یا از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا از طریق شرکت تیپاکس ارسال می‌گردد. هزینه ارسال نیز برای تیپاکس به صورت پس کرایه و برای پست با توجه به حجم کالا به صورت ثابت و اتوماتیک بر روی فاکتور سفارش کالا محاسبه می‌شود.

با ورود به پنل کاربری خود و انتخاب گزینه سفارش‌های من، درقسمت نمایش سفارش می‌توانید جزئیات سفارش خود را مطالعه کنید. در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را نیز می‌توانید ببینید.

با ورود به پنل کاربری خود و انتخاب گزینه سفارش‌های من، درقسمت نمایش سفارش می‌توانید به اطلاعات سفارش‌های قبلی خود دسترسی پیدا کنید.

درصورتی که آدرس تحویل کالای شما در تهران باشد، سفارش شما از طریق پیک موتوری ارسال خواهد شد. وب سایت به شما تاریخ‌های خالی برای ارسال و مبلغ هزینه ارسال را نمایش می‌دهد. بازه زمانی ارسال کالا در تهران بین ساعات ۱۳ الی ۲۱ می‌باشد.

در مورد سایر شهرها نیز همکاران واحد بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری کالا را به شرکت حمل و نقل انتخاب شده توسط کاربر (شرکت پست یا شرکت تیپاکس) تحویل می‌دهند. از زمان تحویل کالا به شرکت حمل و نقل، مجموعه گیم پاس در روند ارسال دخیل نیست و زمان تحویل کالا به صورت کامل به شرکت حمل و نقل بستگی دارد. شما می‌توانید با استفاده از کد رهگیری که هم به صورت پیامک برایتان ارسال می‌شود و هم در پنل کاربری‌تان بخش سفارشات قابل مشاهده است، روند ارسال کالا را از شرکت پست یا تیپاکس پی‌گیری بفرمایید.

پرسش‌های ارسال سفارش در فروشگاه اینترنتی گیم پاس

چگونه می‌توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم؟

با توجه به اینکه گیم پاس یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد، امکان دریافت حضوری سفارش امکان‌پذیر نیست. ضمناً آدرس‌های درج شده در وب سایت گیم پاس، صرفا آدرس دفاتر اداری و تحریریه مجله اینترنتی گیم پاس می‌باشد.

برای این منظور در بخش انتخاب شیوه حمل و نقل کالا، گزینه “پیک اکسپرس اینترنتی – پس کرایه” را انتخاب نمایید.

اقلام سنگین برای مشتریانی که آدرس آنها در داخل تهران می‌باشد، توسط وانت بار و به صورت پس کرایه ارسال می‌شود. هزینه ارسال نیز بر اساس تعرفه وانت بار خواهد بود.

در مورد حومه تهران و همچنین شهرستانها، پیشنهاد گیم پاس ارسال توسط شرکت تیپاکس است. اما اگر در شهرستانی نمایندگی تیپاکس وجود نداشته باشد، ارسال از طریق پست نیز امکانپذیر است. در نهایت انتخاب شرکت پست یا تیپاکس بستگی به نظر و درخواست مشتری دارد و طبق انتخاب مشتری انجام خواهد شد.

در اینصورت هزینه ارسال بستگی به حجم و وزن کالا دارد و طبق تعرفه پست یا تیپاکس به صورت پس کرایه توسط مشتری پرداخت می‌شود.

از طریق تماس توسط همکاران مجموعه گیم پاس این موضوع به اطلاع مشتری رسانده می‌شود.

در صورتی که آدرس تحویل کالای شما در داخل تهران باشد، طی یک روز کاری و بسته به نوع شیوه پرداخت، که در هنگام ثبت سفارش انتخاب کرده‌اید، یا با پیک مجموعه گیم پاس و یا با پیک اینترنتی (به صورت پس کرایه) برایتان ارسال می‌شود.

اگر آدرس شما حومه تهران باشد، باز هم طی یک روز کاری توسط پیک اینترنتی و به صورت پس کرایه کالای مورد نظر به دستتان خواهد رسید.

مرسولات شهرستان با توجه به انتخاب مشتری در هنگام ثبت سفارش، یا از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و یا از طریق شرکت تیپاکس ارسال می‌گردد. هزینه ارسال نیز برای تیپاکس به صورت پس کرایه و برای پست با توجه به حجم کالا به صورت ثابت و اتوماتیک بر روی فاکتور سفارش کالا محاسبه می‌شود.

خیر؛ برای خرید از فروشگاه اینترنتی گیم پاس تنها می‌توانید از طریق پرداخت اینترنتی بر روی درگاه‌های معتبر بانکی اقدام نمایید.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله خود را از طریق سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پیگیری کنید. شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود بخش سفارشات، اطلاعات کد رهگیری کالای خود را دریافت کنید.

همکاران ما در واحد پردازش و ارسال کالای مجموعه گیم پاس تلاش می‌کنند که سفارشات تهران در همان روز سفارش به دست مشتری برسد. اما اگر سفارش شما در پایان ساعات اداری ثبت شود و یا شرایط برای ارسال کالا خاص باشد، نهایتا ظرف یک روز کاری کالا به دست شما خواهد رسید.

در مورد سایر شهرها نیز همکاران واحد در بیشتر مواقع همان روز و یا حداکثر ظرف یک روز کاری، کالا را به شرکت حمل و نقل انتخاب شده توسط کاربر (شرکت پست یا شرکت تیپاکس) تحویل می‌دهند. از زمان تحویل کالا به شرکت حمل و نقل، مجموعه گیم پاس در روند ارسال دخیل نیست و زمان تحویل کالا به صورت کامل به شرکت حمل و نقل بستگی دارد. شما می‌توانید با استفاده از کل رهگیری که هم به صورت پیامک برایتان ارسال می‌شود و هم در پنل کاربری‌تان بخش سفارشات قابل مشاهده است، روند ارسال کالا را از شرکت پست یا تیپاکس پی‌گیری بفرمایید.

در صورتی که در هنگام سفارش محصول مورد نظر خود گزینه تیپاکس را برای ارسال کالا انتخاب نموده‌اید، مرسوله خود را از طریق سامانه رهگیری آنلاین مرسولات شرکت تیپاکس پیگیری کنید. کد رهگیری یا بارکد مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به پروفایل خود بخش سفارشات، اطلاعات کد رهگیری کالای خود را دریافت کنید.

پرسش‌های بازگرداندن کالا در فروشگاه اینترنتی گیم پاس

چگونه می‌توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم؟

تمامی محصولات فیزیکی گیم پاس دارای یک روز مهلت تست هستند. بنابراین در صورتیکه محصول خریداری شده دچار آسیب خوردگی از سوی خریدار نشده باشد (آسیب‌هایی نظیر ضربه‌خوردگی، آب خوردگی، نوسانات برقی، حرارت، استفاده غلط و خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه وعمل نکردن به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای آن) و مشکل مربوط به کالا باشد، می‌توانید با واحد پشتیبانی فروشگاه گیم پاس در تماس شوید و با هماهنگی، کالای خود را به آدرسی که در اختیار شما گذاشته می‌شود ارسال کنید.

در صورتیکه مشکل مطرح شده از سوی خریدار مورد تأیید کارشناسان گیم پاس قرار بگیرد، کالای دیگری به جای کالای معیوب برای مشتری ارسال می‌شود. اگر موجودی آن کالا در انبار گیم پاس به اتمام رسیده باشد، وجه کالا به خریدار عودت داده می‌شود.

توجه نمایید در صورتیکه با بررسی کارشناسان فنی گیم پاس مشخص شود آسیب وارد شده به کالا در نتیجه استفاده نادرست از آن و یا در اثر ضربه، شکستگی و ریختن مایعات یا مواد شیمیایی و هرگونه آسیب از سوی مشتری باشد، گیم پاس تعهدی در خصوص آن نداشته و عیناً همان کالای ارسال شده مجدداً به مشتری بازگردانده می‌شود.

در اینجا تأکید می‌کنیم که تنها در صورتی وجه کالا عودت داده می‌شود که مشابه کالای معیوب، موجود نباشد.

همچنین با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی گیم پاس کالاهای مشتریان خود در تهران و شهرستان را با بسته‌بندی مناسب و مطمئن ارسال می‌نماید، بنابراین در قبال آسیب‌های احتمالی که در حین جابجایی از مبدأ تا مقصد توسط شرکت‌های حمل و نقل ممکن است به کالا و یا جعبه آن وارد شود، مسئولیتی ندارد.

پرسش‌های عمومی فروشگاه اینترنتی گیم پاس

برای خرید از گیم پاس، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله؛ قبل از خرید می‌بایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل آدرس در سایت ثبت‌نام کنید.

با مراجعه به بخش “ورود/ ثبت نام”، هم می‌توانید با استفاده از گزینه “ورود با کد یکبار مصرف” به پنل کاربری خود وارد شوید، و هم در قسمت “بازنشانی رمز عبور” رمز عبور خود را تغییر دهید.

در پنل کاربری خود و ورود به بخش سفارشات، می‌توانید فاکتور خود را دریافت نمایید.

خیر؛ بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

خیر؛ بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

خیر؛ امکان ثبت سفارش کالاهایی که موجود نیستند وجود ندارد.

از طریق تماس توسط همکاران مجموعه گیم پاس این موضوع به اطلاع مشتری رسانده می‌شود.

خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد. در غیراینصورت بعد از هماهنگی همکاران گیم پاس با شما، وجه پرداختی به حساب‌تان عودت داده می‌شود.

تنها از طریق پرداخت اینترنتی می‌توانید سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید.

ممکن است بدلیل اختلال درگاه بانکی، انتقال وجه از حساب شما به بانک، به صورت ناقص انجام شده باشد. در اینصورت وجه پرداختی شما بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدداً به حساب شما برمی‌گردد.

خیر؛ برای خرید از فروشگاه اینترنتی گیم پاس تنها می‌توانید از طریق پرداخت اینترنتی بر روی درگاه‌های معتبر بانکی اقدام نمایید.

بله؛ کالاهایی که در فروشگاه گیم پاس بفروش می‌رسد، دارای اصالت است. در صورتیکه کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص خواهد شد.

با ورود به پنل کاربری خود و انتخاب گزینه سفارش‌های من، درقسمت نمایش سفارش می‌توانید به اطلاعات سفارش‌های قبلی خود دسترسی پیدا کنید.

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح فروش ویژه مشخص نیست. اما شما می‌توانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.