تریلر معرفی بازی Fast and Furious Crossroads در The Game Awards 2019

تریلر بازی Fast and Furious Crossroads در The Game Awards 2019

بازی Fast and Furious Crossroads مثل بسیاری دیگر از بازی‌ها، در جریان رویداد The Game Awards 2019 با انتشار یک تریلر معرفی شد.

همانطور که در اخبار بازی، خبرهای رویداد The Game Awards ۲۰۱۹ را دنبال کردید، جدا از اینکه بازی‌های مهم در بخش‌های مختلف رویداد معرفی شدند، بازی‌های زیادی هم برای اولین بار به مخاطبان و علاقه‌مندان با پخش تریلری معرفی شدند. حالا پس از گذشت مدت‌ها و شایدم سالیان، علاقه‌مندان به سری مجموعه فیلم‌های Fast and Furious توانستند اولین خبر مهم در ارتباط با ساخت این مجموعه را در صنعت بازی‌های ویدئویی دریافت کنند. در اواخر رویداد The Game Awards 2019 بود که تریلری از بازی Fast and Furious Crossroads با حضور دو چهره معروف میشل رودریگز و ون دیزل پخش شد.

با پخش تریلر بازی Fast and Furious Crossroad این بازی نیز به طور رسمی معرفی شد ولی جز تریلری که می‌توانید در ادامه مطلب آن را مشاهده کنید، اطلاعات زیاد دیگری منتشر نشده است. با دیدن تریلر بازی می‌توان متوجه شد که با یک بازی اکشن ماجراجویی در سبک خود فیلم‌های این سری مجموعه، مسابقه‌ای یا ریسینگ طرف هستیم که به احتمال قوی داستان محور هم می‌باشد.

تریلر معرفی بازی Fast and Furious Crossroads در The Game Awards 2019:

 

  معرفی DLC جدید بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در The Game Awards 2019

بازی Fast and Furious Crossroads در ماه می ۲۰۲۰ مصادف با اردیبهشت ۱۳۹۹ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. نظر شما در ارتباط با تریلر معرفی بازی چیه، لطفا نظراتتون رو در پائین همین مطلب با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

 

اولین کسی باشید که برای “تریلر معرفی بازی Fast and Furious Crossroads در The Game Awards 2019” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.