تاریخ انتشار بازی DOOM Eternal پس از وقفهای در سال گذشته، بالاخره مشخص شد. بنابراین کمتر از دو ماه آینده قادر خواهیم بود از این بازی زیبا لذت ببریم. با این حال افرادی که منتظر این بازی بر روی کنسول نینتندو سوئیچ هستند باید کمی بیشتر منتظر بمانند. بنا به گفته دستیار کارگردان این بازی Marty Stratton، این انتظار ارزشش را خواهد داشت.
در مصاحبهای که با Digital Foundry انجام گرفته، Stratton در مورد ورژن نینتندو سوئیچ بازی DOOM Eternal صحبت کرد و چگونگی سهم آنها از توسعه اولیه بازی را توضیح داد. او همچنین عنوان کرد که بخش تیراندازی این بازی در نینتندو سوئیچ واقعا خیلی خوب است:
من به آنها لقب ارباب پلتفرمها را میدهم. فکر میکنم تیم فنی ما شگفت انگیز است و بیشتر کارهای آنها وابسته به این موضوع است که موتور ما انعطاف پذیر است. من واقعا گاهی در حین تولید از بعضی از چیزها سر در نمیآورم که چطور انقدر فوق العاده هستند.
او همچنین اضافه کرد: بعضی از منابع در نینتندو سوئیچ تغییر پیدا کرده تا به ما در ساخت بازی DOOM Eternal کمک شود، چون میخواستیم تا جایی که امکان داشت صحیح کار کنیم و هرچقدر که امکان داشت به زمان صحبت شده برای انتشار بازی نزدیک شویم. اما نسخه Switch واقعاً خوب پیش میرود. البته کارهای نهایی بازی به زمان اضافی نیاز داشت، دقیقاً مانند بازی اصلی که همین اتفاق آنجا هم افتاد. اما ما تقاضا را میدانیم و آن را میشنویم. بنابراین اولویت اصلی است بر روی تقاضا است و من فکر میکنم که این عالی خواهد بود.
DOOM Eternal در حال حاضر تاریخ انتشاری برای نسخه Switch خود منتشر نکرده است، اگر چه id Software اطمینان داده است که فاصله زیادی بین این بازی و نسخه اصلی وجود نخواهد داشت. در سال ۲۰۱۸ ، id Software تأیید کرد که DOOM (2016)، با ۳۰ FPS در سوئیچ (برخلاف ۶۰ FPS در هر جای دیگر) قابل اجرا خواهد بود. اما در نتیجه کیفیت قابل تجربه تاثیری نخواهد داشت.
این بازی سبک shooter در تاریخ ۲۰ مارس برای PS4 ، Xbox One ، PC و Stadia در دسترس خواهد بود. این تاریخ مصادف با اول فروردین ماه است که به نظر میرسد عیدی خوبی برای گیمرها باشد. نظر شما چیست؟