ویژگیهای گرافیکی Xbox Series X و PS5 توسط انیماتور Last of Us مورد تمجید قرار گرفت

به لطف فناوری جدیدی که به Unreal Engine 4 اضافه شده است، نگاهی اجمالی به برخی از گرافیکهایی که از PS5 و Xbox Series X میتوان انتظار داشته باشیم، میاندازیم.
با نزديك شدن به زمان عرضه PS5 و Xbox Series X، گیمرها از نظر گرافیکی چه انتظاراتي میتوانند از اين دو كنسول نسل جديد داشته باشند؟ به نظر انیماتور The Last of Us و Assassin’s Creed، انتظارها بسیار بالا خواهد بود. با بررسي برخی تحولات اخیر در Unreal Engine 4 در این مورد، اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.
در اوایل این هفته، جاناتان کوپر انیماتور، به برخی از پیشرفتهای شگفتانگیز جدید در موتورهای گرافیکی که به کنسولهای نسل بعدی میرسند، اشاره کرد. در حالی که «raytracing» بحث داغ و مهمي در بين تحولات گرافیکی كنسولهاي نسل آينده است، در عوض کوپر به گرافيك بالا و شگفتانگيز طراحي “مو” در اين نسل اشاره دارد. او در خصوص اين ويژگي گرافيكي منحصر به فرد یک گیف منتشر کرده و گفته است:
همه در مورد Ray tracing صحبت میکنند، اما من فقط میخواهم نسل بعدی این امکان را به من بدهد تا با این موها پیچ و تاب بخورم.
اگر صورت درون تصویر است پلاستیکی و رنگ پس زمینه نيز مشکی نبود، به سختی میتوانستیم تشخيص دهيم كه زني كه میچرخد واقعی نیست.
برای کسانی که در صحنه انیمیشن و جلوه های بصری فعال هستند، این اطلاعات تازگي ندارد. Epic در اواخر دسامبر 2019 به روزرسانی را منتشر کرده بود که شامل پیشرفتهایی در زمینه گرافيك مو بود. با این حال همانطور که کوپر خاطرنشان کرد، شاهد این گرافیکهای پیشرفته در نسل بعدی کنسولها نيز خواهیم بود. در نسل جديد نگرانی از بابت اينكه به مانع گرافیکی یا واقع گرایی برخورد کنیم، وجود نخواهد داشت. امیدواریم که به زودی نمایشهای برتر فناوری PS5 و Xbox Series X را در عمل مشاهده کنیم.
PS5 و Xbox Series X قرار است قبل از تعطیلات 2020 عرضه شوند. نظر شما در مورد خبرهای پیرامون این کنسولها چیست؟ خوشحال میشویم نظرات خود را در بخش نظرات گیم پاس به اشتراک بگذارید.