بالاخره در رویداد آنلاین Xbox Games Showcase اولین تریلر گیم پلی بازی Halo Infinite نمایش داده شد. در حالیکه تغییرات زیادی در این نسخه بازی دیده میشود، اما شاید بزرگترین تغییر نگاه استودیو ۳۴۳ به آینده فرنچایز است.
Chris Lee، رئیس استودیو ۳۴۳، در مصاحبه با IGN توضیح داد که احتمالا بزرگترین تفاوت برای Halo Infinite این است که توسعه دهنده قصد ندارد تنها یک بازی منتشر کند و چند سال بعد بازی دیگری به جای آن.
لی گفته است: ” Halo Infinite سکوی پرتاب پلتفرم ما برای آینده است. ما میخواهیم که Infinite در طول زمان رشد کند. در واقع Halo Infinite سنگ بنای فرنچایز Halo در ده سال آینده است. این بازی در طول سالها به همراه طرفداران و جامعه به تکامل خواهد رسید.”
در ادامه تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید.
تریلر معرفی بازی Infinite Halo در رویداد Xbox Games Showcase
با توجه به این که برخی از این افزودههای جدید به بازی ممکن است در طول سالها شکل بگیرند، لی از آشکار کردن موارد بیش از حد خودداری کرد، اما تایید شد که محتوای اضافه شده به داستان، بعد از انتشار بازی در سال جاری به این عنوان اضافه خواهد شد. علاوه بر این، Raytracing قرار است بعدا به صورت یک آپدیت رایگان به بازی اضافه شود، اگر چه برنامههای ویژهای برای زمانی که ممکن است این کار انجام شود، ارایه نشده است.
با استناد بر اظهارات استودیو ۳۴۳ Industries، بخش کمپین بازی Halo Infinite روی کنسول ایکسباکس سری ایکس با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود.
لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Halo Infinite در تعطیلات سال جاری میلادی روانه کنسول ایکسباکس سری ایکس، ایکس باکس وان وPC میشود. همچنین، این عنوان از قابلیت Smart Delivery نیز پشتیبانی میکند، به طوری که خریداران نسخه ایکسباکس وان بازی، به رایگان میتوانند نسخه نسل نهمی آن را روی ایکسباکس سری ایکس تجربه کنند.
نظر شما در مورد تریلر منتشر شده چیست؟ به نظر شما این بازی انتظارات طرفداران را برآورده خواهد کرد؟