بازی Returnal تا سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد

تاخیر انتشار بازی Returnal تا 2021

در رویداد PS5 سونی که در ماه ژوئن سال جاری برگزار شد، بازی Returnal که توسط استودیو‌ی فنلاندی Housemarque به صورت انحصاری برایPS5  ساخته می‌شود، معرفی شد.

براساس اطلاعات جدیدی که به دست آمده، Returnal قرار نیست همزمان با عرضه پلی استیشن ۵ منتشر شود، این بازی در سال ۲۰۲۱ در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع افشای این خبر نیز به نوبه خود جالب است. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری @bogorad222، در صفحه LinkedIn مربوط به Laura Gilbert که قبلاً در Sony Interactive Entertainment Europe مشغول به کار بوده است، مطلبی را پیدا کرده که به احتمال قوی تاریخ انتشار بازی است. لارا گیلبرت در رزومه‌ خود در این سایت، به کار بر روی بازی Returnal اشاره کرده و کنار اسم این بازی سال ۲۰۲۱ را به‌عنوان تاریخ انتشار ذکر کرده است.

در کل، این خبر که Returnal در سال ۲۰۲۱ عرضه شود با توجه به اطلاعات کمی که از بازی منتشر شده، خیلی هم دور از ذهن نیست. اگر قرار بود این بازی در تعطیلات سال جاری و همراه با PS5 منتشر شود، حتماً اخبار و اطلاعات دقیق‌تری از آن در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود.

با همه این‌ها، اخبار منتشر شده در‌حد شایعه است و نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان تاریخ انتشار قطعی یاد کرد و باید برای اعلام تاریخ انتشار رسمی از طرف سونی یا استودیو‌ی Housemarque منتظر ماند.

  بازی Demon’s Souls Remake برای PS5 معرفی شد

شما همراهان گیم پاس می‌توانید نظر خود را در خصوص این بازی سوم شخص سبک Roguelike، با ما به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “بازی Returnal تا سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.