تریلر تاریخ انتشار بازی Nioh 2 منتشر شد

تریلر تاریخ انتشار بازی Nioh 2

تاریخ انتشار بازی Nioh 2 طبق تریلری که سازنده آن یعنی Team Ninja منتشر کرده است مشخص شد و ابن بازی در اوایل سال ۲۰۲۰ در ماه مارچ به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

با توجه به موفقیت سری اول بازی یعنی Nioh و بدست آوردن طرفداران خاص و زیادش، شرکت سازنده تصمیم گرفت که در نمایشگاه E3 2018 خبر ساخت نسخه دوم این مجموعه یعنی Nioh 2 برای PS4 را به صورت رسمی اعلام کند. حال بعد از گذشت اعلام ساخت بازی تا به امروز، شرکت سازنده بازی یعنی تیم نینجا، تریلری از این بازی منتشر کرده است و در آن تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده است که شما عزیزان و همراهان گیم پاس می‌توانید این تریلر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

تریلر تاریخ انتشار بازی Nioh 2:

 

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به بازی Nioh 2 می‌توانند نسخه بتای عمومی بازی Nioh 2 را از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ آبان از فروشگاه پلی استیشن دانلود کرده و به بازی بپردازند. در ارتباط با نسخه بتای بازی Nioh 2 باید بگوییم که این نسخه در دو محیط Interim و Sunomata در جریان می‌باشد و اگر بتوانید نسخه بتا را با کشتن دشمنان در این دو محیط به پایان برسانید در نسخه اصلی بازی که خریداری می‌کنید یک کلاه‌خود Kamaitachi Helmet دریافت خواهید کرد.

  تاریخ جدید رویداد رونمایی از بازی‌های PS5 به زودی از طرف سونی اعلام خواهد شد

بازی Nioh 2 در تاریخ ۱۳ مارچ ۲۰۲۰ مصادف با ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ به صورت رسمی برای پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد و شما علاقه‌مندان به این بازی می‌توانید با خرید بازی، عید نوروز ۱۳۹۹ را پر از هیجان در خانه و پای کنسول پلی استیشن ۴ خود بگذرانید. نظر شما دوستان در ارتباط با تریلر عرضه شده و بازی Nioh 2 چیست؟ لطفا نظرات خودتون رو با ما در بخش نظرات پائین همین مطلب به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “تریلر تاریخ انتشار بازی Nioh 2 منتشر شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.