تاخیر Cyberpunk 2077 به دلیل مشکلات بهینه‌سازی نسخه‌های نسل فعلی است

تاخیر Cyberpunk 2077 به دلیل مشکلات نسخه‌های نسل فعلی

به‌نظر می‌رسد که بازی Cyberpunk 2077 روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و PC عملکرد خوبی دارد اما در مورد کنسول‌های PS4 و Xbox One داستان متفاوت است.

استودیو CD Projekt Red چند روز پیش در تصمیم عجیبی انتشار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را با وجود گلد شدن، سه هفته دیگر به تاخیر انداخت. دلیل این تاخیر نیز نرسیدن این پروژه به سطح کیفی مطلوب از نظر سازندگان عنوان شد.

هم اکنون برخی اظهارنظرهای جدید دلایل بیشتری از این تاخیر را نشان می‌دهند. Adam Kicinski رئیس استودیو CD Projekt در یک کنفرانس مطبوعاتی که اخیراً برگزار شد توضیح داد که دلیل تأخیر مشکل بازی بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One است. به گفته او بازی برای پلتفرم PC و کنسول‌های نسل نهمی آماده و بدون نقص است، آنچه مشکل اصلی نسخه‌های نسل فعلی این بازی است.آ

Kicinski در خصوص تاریخ جدید انتشار Cyberpunk 2077 اعلام کرد که تاخیر مجددی در کار نخواهد بود و بازی در تاریخ مقرر یعنی ۱۹ نوامبر مصادف با ۲۰ آذر ۱۳۹۹ منتشر می‌شود. او همچنین اشاره کرد که تاریخ ۱۹ نوامبر یا ۲۹ آبان نیز برای عرضه این عنوان کاملا دست یافتنی بود، اما زمان اضافه این امکان را به این استودیو می‌دهد که که بازی را بی‌نقص عرضه کند.

  بازی های مارس 2022 پلی استیشن پلاس معرفی شدند

او در این باره گفت که این تصمیمی سختی برای CD Projekt بوده اما از آنجا که اولین تأثیر بازی بر روی طرفداران بسیار مهم است، بازی می‌بایست بدون نقص عرضه می‌شد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر برای پلتفرم‌های PC، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و استدیا منتشر خواهد شد.

به نظر شما این آخرین تأخیر بازی است یا عرضه این عنوان دوباره و به دلیل جدیدی به تعویق خواهد افتاد؟ دیدگاه خود را با ما و دیگر همراهان مجله اینترنتی گیم پاس به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “تاخیر Cyberpunk 2077 به دلیل مشکلات بهینه‌سازی نسخه‌های نسل فعلی است” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.