ایدونوگیم، زیست‌بوم بازی‌سازی ایران در کنار هم

رویداد ایدونو گیم در دی ماه 98

ایدونوگیم، رویدادی است برای هم‌نشینی اکوسیستم بازی‌سازی ایران. فضایی که شرکت‌های بازی‌ساز، استارت‌آپ‌های نوپا، نهاد‌های دولتی، شتاب‌دهنده‌ها، دانشگاهیان و دانشجویان علاقه‌مند دور هم جمع می‌شوند. این رویداد، برنامه‌ای برای شبکه‌سازی و تعاملات بیشتر آن‌ها است تا آینده این صنعت درخشان‌تر از پیش شود. نیازی که بیشتر از هر زمان دیگر احساس می‌شود. نیاز به گفت‌وگو، انتقال تجربه و پیشرفت!

نشست تخصصی فعالان صنعت بازی‌سازی ایران یا همان ایدونوگیم، به همت مرکز نوآوری فرهنگی امید، انیستیتو بازی‌سازی ایران و گروه ایدونو، ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

درباره ایدونوگیم

این رویداد یک روزه، با هدف شبکه‌سازی فعالان عرصه‌ی بازی‌سازی و متخصصین این حوزه و همچنین همکاری بیشتر صنایع مرتبط با بازی‌سازی طرح‌ریزی شده است. چهار پنل گفت‌و‌گوی تخصصی به همراه سخنرانی و زمان لازم جهت گسترش شبکه‌ی ارتباطی، برنامه‌ی اولین نشست تخصصی ایدونوگیم است.

حامیان این رویداد، معاونت علمی ریاست جمهوری، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همچنین تپسل، ویجیاتو، اخبار رسمی، گیم‌فا، گیم‌ پاس، کلیک و مدرسه آئینه می‌باشند.

برنامه رویداد ایدونو

ایدونوگیم، برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که سعی در بیان نکات جدی و ناب در صنعت بازی‌سازی دارد. چهار پنل تخصصی با موضوعات روندهای بازی‌های دیجیتال در ایران و جهان،‌ راهکار‌های بقای استودیوهای کوچک بازی‌سازی، تجاری‌سازی بین‌المللی بازی‌ها و تبلیغات در بازی‌های موبایلی، امکان انتقال دانش و تجربه را بین فعالان این عرصه فرآهم می‌آورد.

پنل اول: بررسی روند‌های امروز و آینده صنعت بازی‌های دیجیتال

پنل اول رویداد ایدونو گیم در دی ماه 1398
بررسی روند‌های امروز و آینده صنعت بازی‌های دیجیتال

در این پنل، درباره تکنولوژی‌های آینده صنعت بازی‌سازی و اثرات بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و افزوده صحبت می‌کنیم. همچنین روند رقابت بازی‌های کنسولی، موبایلی و آنلاین را بیشتر بررسی می‌کنیم.

  کالکشن زمستانی برند بادی اسپینر

این پنل با حضور آقایان وفانژاد (سردبیر سایت ویجیاتو)، نصیری (معاون پژوهشی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای)، بهفرراد (مدیرعامل شرکت یارا) و کوزه‌گران (مدیر استودیو اردیبهشت) برگزار می‌شود.

پنل دوم: بررسی راهکار‌های بقای استودیو‌های کوچک در صحنه رقابت

پنل دوم رویداد ایدونو گیم در دی ماه 1398
بررسی راهکار‌های بقای استودیو‌های کوچک در صحنه رقابت

پنول دوم ایدونوگیم، به بررسی راهکار‌های بقا و زنده ماندن استودیو‌های کوچک و نوپا در رقابت سنگین این روزها می‌پردازد. استودیوهای بازی‌سازی برای نتیجه گرفتن در بازار باید به چه فاکتورهایی توجه کنند؟ محصولات خلاقانه بهتر است یا درآمدزا؟ و اساساً درباره مدل درآمدی آن‌ها و نقش شتاب‌دهنده‌ها در پیشرفت و حرکت رو به جلوی استارت آپ‌های صنعت گیم بحث خواهیم کرد.

در این پنل، میزبان آقایان نادعلی زاده (مدیر استودیو تاد)، شهیدی (مدیر استودیو BLACK CUBE GAMES)، نیکوهمت (مدیر راتاگیمز)، و عباسی (مدیر بازاریابی QUIZ OF KING) هستیم.

پنل سوم: چگونگی تجاری‌سازی بازی‌های تولید داخل در عرصه‌ی بین‌المللی

پنل سوم رویداد ایدونوگیم دی ماه 1398
چگونگی تجاری‌سازی بازی‌های تولید داخل در عرصه‌ی بین‌المللی

فروش و کسب درآمد دلاری، اتفاقی است که شرکت‌های بازی‌ساز ایرانی را متحول خواهد کرد. رسیدن به این مقصود، ملزومات و بایدهایی دارد که موضوع بحث ما در پنل سوم است. کدام کشورها، با کدام استراتژی و تحت چه شرایطی برای فعالیت بین‌اللملی مناسب هستند؟ چگونه می‌توان ارتباط مؤثر با دیگر کشورها برقرار کرد؟ در این پنل، سعی در بیان راهکارهای فعالیت بین‌اللملی خواهیم داشت.

آقایان طاها رسولی (مدیر شتاب‌دهی آواگیمز)، محمد زهتابی (مدیر استودیو پاییزان) و امیر حسین ناطقی (مدیر QUIZ OF KING) و حسن مهدی اصل (مدیر شرکت سورنا اصل) مدعوین این قسمت از رویداد ایدونوگیم هستند.

پنل چهارم: تبلیغات در بازی‌های موبایلی

این پنل به بررسی چگونگی تبلیغات مؤثرتر در بازی‌های موبایلی و اثر آن در محبوبیت بازی‌ها می‌پردازد. همچنین به عنوان یکی از مدل‌های درآمدی مهم بازی‌سازان، تبلیغات خاص موبایلی می‌تواند جذاب باشد.

  بهترین برند SSD در بازار کدام است؟

یک سخنرانی ویژه

برنامه‌ی دیگر این رویداد، یک ساعت صحبت درباره موضوعی جذاب در حوزه‌ی بازی است. مهمان و موضوع این قسمت از برنامه را به زودی در شبکه‌های اجتماعی رویداد خواهید دید.

اطلاعات بیشتر درباره ایدونوگیم

برای کسب اطلاعات بیشتر مانند زمان‌بندی رویداد و جزئیات برگزاری، به سایت رویداد Game.Idono.ir مراجعه کنید. همچنین با دنبال کردن ایدونو در فضای مجازی، می‌توانید از اطلاعات به روز رویداد مطلع شوید.

حضور در رویداد ایدونو گیم

برای شرکت در ایدونو گیم، کافی است به سایت رویداد سر بزنید و برای حضور نام نویسی کنید. هزینه شرکت در رویداد برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استودیو های بازی سازی با هشتاد درصد تخفیف می‌باشد.

با ایدونو بیشتر آشنا شویم

آذرماه سال گذشته، رویدادی با نام ایدونو (ایده و نوآوری) بر اساس چالش‌های موجود در صنایع نرم و خلاق و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی ریاست جمهوری، معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسسه جام جم و… برگزار شد. اکنون پس از کسب تجربه‌ای موفق در برگزاری این رویداد، در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی و رویدادهای گفت‌وگومحور با موضوعات صنعت بازی‌سازی، انیمیشن، واقعیت افزوده و مجازی، سینما و مستند و با هدف شبکه‌سازی متخصصین در صنایع ذکر شده و انتقال تجربه در هر صنعت هستیم.

شتاب‌دهنده امید، به عنوان تنها شتاب‌دهنده‌ی تخصصی در زمینه فرهنگ، هنر و رسانه، حامی اصلی ایدونو است. امید آماده دریافت ایده‌های شما و حمایت از آن‌ها است.

 

اولین کسی باشید که برای “ایدونوگیم، زیست‌بوم بازی‌سازی ایران در کنار هم” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.