عذرخواهی سازندگان بازی XIII از طرفداران

عذرخواهی سازندگان بازی XIII

بازی شوتر اول شخص XIII در سال ۲۰۰۳ با گرافیک کمیک بوکی توسط یوبیسافت به بازار جهانی عرضه شد و در سال جاری میلادی نیز نسخه ریمیک این عنوان برای پلتفرم‌های PC، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شد.

با این حال، عملکرد ضعیف بازی و عدم استقبال مخاطبین از این عنوان باعث شد ناشر و توسعه دهنده XIII Remake از طرفداران و خریداران بازی عذرخواهی نمایند.استودیو PlayMagic و شرکت Microids ضمن عذرخواهی، مشکلات بازی را تأیید نموده و در بیانیه مشترکی در این خصوص توضیحاتی ارائه کردند:

XIII  با استانداردهای کیفی ما مطابقت ندارد و ما ناامیدی بازیکنان را به طور کامل درک می‌کنیم. همه‌گیری ویروس COVID-19 بر تولید بازی در بسیاری از سطوح تأثیر گذاشته است. کار کردن تیم بازی سازی در منزل مشکلات و تأخیرهای پیش بینی نشده‌ای را به وجود آورد.

 

این دو استودیو اظهار داشتند که آنها امیدوار بودند که با ارائه یک پچ Day One مشکلات را رفع نمایند اما توسعه این به‌روزرسانی بیشتر از انتظار زمان بر بوده است، ولی با این حال اولین به‌روزرسانی برای رفع اساسی‌ترین مشکلات بازی از جمله کنترل، فریم ریت، برخوردها، رندر و مشکلات صدا به ‌زودی منتشر خواهد شد و مشکلات دیگر نیز به مرور رفع می‌گردد.

  Ghost of Tsushima روی PS5 با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

علاوه بر مشکلات گیم پلی بازی، بازیکنان از سبک هنری جدید بازی که با سبک کمیک بوک اصلی آن مغایرت دارد نیز شکایت دارند. به گفته آنها بخش عمده محبوبیت این بازی به خاطر همین سبک بوده است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود در به روزرسانی‌های آینده بازی این مشکلات تا چه حد رفع خواهد شد. اگر شما نیز از طرفداران این بازی هستید، نظر خود را در خصوص XIII Remake با ما به اشتراک بگذارید

اولین کسی باشید که برای “عذرخواهی سازندگان بازی XIII از طرفداران” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.