فهرست جدید بازی‌های سرویس Game Pass اعلام شد

فهرست ماه اکتبر بازی‌های سرویس Game Pass

اگر فکر می‌کنید Doom Eternal و Forza Motorsport 7 کافی نیستند، مایکروسافت باز هم برای کاربران سرویس Game Pass برنامه‌هایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

شرکت مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۴ مهر ۱۳۹۹ تعدادی بازی جدید به سرویس گیم پس اضافه کند، عناوینی از قبیل Katana Zero و Age of Empires III: Definitive Edition و تعدادی بیشتر که در ادامه متن لیست کامل آن‌ها را می‌توانید مطالعه بفرمائید.

گفتنی است که درحال حاضر Age of Empires III: Definitive Edition به طور انحصاری برای PC عرضه شده اما انتظار می‌رود در آینده برای کنسول ایکس باکس نیز عرضه شود. همچنین در این نسخه که بازسازی برای AoE3 به حساب می‌آید شاهد ارتقاء ویژگی‌های بصری و اضافه شدن دو ملیت جدید (سوئد و اینکا)، بخش چند نفره، ویژگی‌های صوتی جدید، بخش‌های جدید و تمامی افزونه‌ها هستیم.

علاوه بر عنوان استراتژی یاد شده، بازی اکشن پلتفرمر Katana Zero نیز برای ایکس باکس و کامپیوتر عرضه می‌شود و طرفداران نقش آفرینی‌های شرقی نیز می‌توانند از تجربه Tales of Vesperia لذت ببرند.

فهرست بازی‌هایی که در تاریخ ۲۴ مهر اضافه می‌شوند:

  • (Age of Empires III: Definitive Edition (PC
  • (Heave Ho (PC
  • (Katana Zero (Android, Xbox One, PC
  • (Tales of Vesperia: Definitive Edition (Xbox One, PC
  • (The Swords of Ditto: Mormo’s Curse (PC
  The Medium هزینه‌های ساخت خودش را جبران کرد

فهرست بازی‌هایی که در تاریخ ۳۰ مهر اضافه می‌شوند:

  • (ScourgeBringer (Xbox One

فهرست بازی‌هایی که در تاریخ ۱ آبان اضافه می‌شوند:

  • (Cricket 19 (Xbox One
  • (Supraland (Xbox One

اشتراک گیم پس آلتیمیت به قیمت ۱۵ دلار در ماه یا ۱۸۰ دلار در سال قابل خریداری است. حالت آلتیمیت به شما امکاناتی از قبیل دسترسی به سرویس Gold برای تجربه بازی‌های چند نفره و دریافت چند عنوان رایگان در ماه، اشتراک EA Play برای تجربه بخش گسترده‌ای از عناوین شرکت EA و درنهایت بازی‌های موجود روی خود گیم پس ارائه می‌دهد.

اولین کسی باشید که برای “فهرست جدید بازی‌های سرویس Game Pass اعلام شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.