انتشار نسخه جدید بازی لاکپشت های نینجا برای نینتندو سوئیچ

انتشار بازی لاکپشت های نینجا برای سوییچ

طبق آخرین اخبار، نسخه جدید بازی لاکپشت های نینجا با عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به زودی برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

Tribute Games توسعه دهنده این بازی، در جریان برگزاری رویداد بازی‌های مستقل نینتندو، از نسخه سوئیچ این بازی با انتشار تریلری رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید تریلر نمایش داده شده را تماشا کنید.

تریلر معرفی نسخه سوئیچ بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

به نظر می‌رسد این بازی، لاک پشت‌های نینجا مایکل آنجلو، لئوناردو، داناتلو و رافائل را به همراه استاد اسپلینتر، نشان می‌دهد که یکبار دیگر علیه دشمنان قدیمی خود یعنی Shredder و Krang مبارزه می‌کنند و مراحل هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای برای طرفداران رقم می‌زنند.

این بازی بیت‌ام‌آپ که ترکیبی از گرافیک کلاسیک و گیم‌پلی مدرن است، تنوع دشمان بالایی نیز دارد. علاقمندان این عنوان علاوه بر اینکه می‌توانند به صورت تک نفره به تجربه بازی بپردازند، از حالت کوآپ چهار نفره این بازی نیز نهایت لذت را خواهند برد.

گرچه هنوز تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد در سال جاری در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوئیچ قرار خواهد گرفت. در خصوص سایر پلتفرم‌های مقصد این بازی هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

با گیم پاس همراه باشید تا اخبار تکمیلی در خصوص لاکپشت نینجاهای دوست داشتنی را در اختیار شما قرار دهیم.

اولین کسی باشید که برای “انتشار نسخه جدید بازی لاکپشت های نینجا برای نینتندو سوئیچ” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.