بازی های دسامبر ۲۰۲۱ سرویس PS Now معرفی شدند

بازی های دسامبر 2021 سرویس PS Now

بازی های دسامبر ۲۰۲۱ سرویس PS Now معرفی شدند تا در آخرین ماه سال، مشترکین به عناوین جذابی مانند GTA و Final fantasy دسترسی داشته باشند.

شاید مطلع شده باشید که اخیرا زمزمه‌هایی از تغییرات اساسی در سرویس پلی استیشن ناو سونی به گوش می‌رسد. با این وجود، بازی‌هایی محبوبی در میان عناوین دسامبر این سرویس وجود دارد.

بر اساس اطلاعاتی که در بلاگ پلی استیشن منتشر شده است، مشترکین PS Now قادر خواهند بود از تاریخ ۷ دسامبر مصادف با ۱۶ آذر به بازی GTA III: The Definitive Edition ادسترسی داشته باشند.

این نسخه بازی به عنوان ریمستر سه‌گانه GTA به همراه نسخه‌های جدید Vice City و San Andreas در ماه نوامبر عرضه شد. با وجود اینکه این عناوین باگ‌های زیادی داشتند، اما در نهایت راک استار گیمز موفق شد این مشکلات را برطرف کند.

علاوه بر این بازی، در همین تاریخ یعنی ۷ دسامبر (۱۶ آذر) عنوان نقش آفرینی Final Fantasy X/X-2 HD Remaster نیز به جمع بازی های دسامبر ۲۰۲۱ سرویس PS Now می‌پیوندد. Final Fantasy X/X-2 HD Remaster نسخه جدید بازی است که ابتدا برای PS2 منتشر شده بود.

در ادامه، عنوان اکشن استراتژیک John Wick Hex به همراه عنوان اکشن Splitlings نیز در همین تاریخ از طریق پلی استیشن Now در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

  اضافه شدن هم تیمی‌های هوش مصنوعی به بازی Ghost Recon Breakpoint در آپدیت جدید این بازی

فهرست کامل بازی‌های دسامبر ۲۰۲۱ سرویس PS Now:

  • Grand Theft Auto III: The Definitive Edition
  • Final Fantasy X/X-2 HD Remaster
  • John Wick Hex
  • Spitlings

لازم به ذکر است که از بین این بازی‌ها تنها Grand Theft Auto III: The Definitive Edition تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در پلی استیشن ناو در دسترس خواهد بود و باقی عناوین به صورت دائمی در این سرویس قرار می‌گیرند.

بازی های دسامبر 2021 سرویس PS Now

همانطور که می‌دانید شما می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن اشتراک سرویس PlayStation Now را تهیه کنید. در اینصورت علاوه بر بازی‌هایی که نامبرده شدند، می‌توانید به بیش از ۸۰۰ بازی دسترسی داشته باشید. این بازی‌های شامل عناوینی برای کنسول‌های پلی استیشن ۲، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴ پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.

اولین کسی باشید که برای “بازی های دسامبر ۲۰۲۱ سرویس PS Now معرفی شدند” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.