جزئیاتی تازه از بازی Returnal مشخص شد

جزئیاتی تازه از بازی Returnal

استودیوی Housemarque که پس از معرفی بازی Returnal در جریان رویداد Future of Gaming شرکت سونی در سکوت خبری به سر می‌برد، اطلاعاتی تازه از این عنوان منتشر نمود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

خالق Resogun اعلام کرد بازی Returnal عنوانی سوم شخص ماجراجویی Roguelike بوده و گیم پلی آن به نحوه‌ای طراحی شده تا تکرار پذیری بسیار زیادی داشته باشد. به نظر می‌رسد هسته اصلی گیم پلی از درون داستان ریترنال متولد شده. داستانی که بر اساس آن، سفینه سلین شخصیت اصلی بازی روی سیاره‌ای مرموز و ناشناخته سقوط می‌کند و هر بار که وی جان خود را روی این سیاره از دست می‌دهد، دوباره زنده شده و متوجه تغییراتی گسترده در سطح سیاره می‌شود.

درحالی که در ظاهر ممکن است این بازی شباهت‌هایی به Dead Space داشته باشد اما در اصل به امثال Rogue Legacy شبیه‌تر است. استودیوی هاوس مارک در ادامه به Bullet-hell بودن سیستم مبارزه این عنوان نیز اشاره کرد، به این معنا که بیشتر با عنوانی شوتر طرف هستیم که در هر صحنه تعداد زیادی دشمن برای کشتن وجود دارد. (مشابه عناوین beat em up تنها هدف اصلی در این بازی کشتن دشمنان است) همچنین همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم، با هر بار مردن و زنده شدن، سطح سیاره به طور کامل تغییر یافته و با نقشه‌هایی کاملاً جدید و ناشناخته‌ رو به رو خواهید شد. ظاهراً این تغییرات گسترده در دشمنان بازی نیز اعمال می‌شود.

  حجم آپدیت روز اول بازی Ghost of Tsushima حدوداً ۸ گیگابایت خواهد بود

گفتنی است که بازی ریترنال به طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۵ توسعه می‌یابد. نظر شما درباره این عنوان چیست؟ آیا بازی‌های پیشین استودیوی هاوس مارک را تجربه کرده‌اید؟ فکر می‌کنید این عنوان موفقیت عناوین پیشین را تکرار کرده یا دچار شکستی بزرگ خواهد شد؟

اولین کسی باشید که برای “جزئیاتی تازه از بازی Returnal مشخص شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.