این احتمال وجود دارد که حداقل نیمی از مالکین کنسول نینتندو سوییچ با مشکل جوی کان دریفت مواجه شده باشند، مشکلی که اخیراً نینتندو به سادگی منکر دردسرهایی که ایجاد میکند شده است.
در صورتی که نمیدانید جوی کان دریفت (Joy Con Drift) چیست، بد نیست بدانید که بخش گستردهای از خریداران سوییچ متوجه شدهاند که در عناوین مختلف بدون این که به آنالوگ فشار وارد کنند، شخصیت شروع به حرکت در جهتی خاص میکند. این قضیه منجر به ایجاد دردسرهای فراوانی شده است، تا جایی که برخی از خریداران به جای تعمیر کنترلر جوی کان خود، اقدام به خرید کنترلری جدید کردهاند!
در این راستا مؤسسه حقوقی Chimicles Schwartz Kriner & Donaldson-Smith یا به طور مختصر CDSK&D مدعی شده که شرکت نینتندو در جریان دعوی حقوقی جدیدی که گرفتار آن شده است، به سادگی منکر دردسرهایی که این قضیه برای کاربران ایجاد کرده است شده و آن را کوچک جلوه داده است.
مؤسسه یاد شده درحال حاضر از افراد شاکی درخواست نموده تا ویدیویی از مشکلات خود بفرستند و در این بین نیز به بررسی عملکرد نینتندو در واکنش به این مشکل و همچنین رسیدگی به سایر مشکلات محصولات این شرکت میپردازد. در ادامه میتوانید متن ایمیلی که این مؤسسه به یکی از موکلین خود ارسال نموده مطالعه بفرمائید:
“از شما بابت برقراری ارتباط و اعلام مشکل در خصوص کنترلر جوی کان سپاس گزار هستیم. ما در حال حاضر مشغول جمع آوری مدارک ویدیویی از این مشکل هستیم و از شما میخواهیم تا در صورت امکان تا پیش از تاریخ شانزدهم اکتبر مصادف با ۲۵ مهر ۱۳۹۹ از مشکل خود یک ویدیو برای ما تهیه کنید. به کمک ویدیوی شما ما میتوانیم ادعای نینتندو درباره این که مشکل مربوطه دردسرساز نیست را رد نموده و تاثیر منفی آن روی مشتریان را نمایان سازیم. از شما خواهش میکنیم تا ویدیوی مربوطه مدت زمانی کمتر از ۹۰ ثانیه داشته باشد.”
نکته جالب درباره پرونده این است که به محض شکایت مشتریان از نینتندو و تشکیل پرونده قضایی، این کمپانی به طور رایگان کنترلر جوی کان افراد شاکی را تعمیر نموده و هزینهای که آنها برای تعمیر کنترلر پرداخت کرده بودند را نیز استرداد نمود اما با این حال منکر دردسرساز شدن چنین مشکلی شدند. درصورتی که از مالکین کنسول نینتندو سوییچ هستید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و توضیح بدهید که آیا تا به حال با مشکل جوی کان دریفت مواجه شدهاید؟