نینتندو و مایکروسافت برای حل مشکلات کاربران سوییچ با هم همکاری می‌کنند

همکاری نینتندو و مایکروسافت

Nintendo Switch Concierge سرویس جدیدی است که با همکاری نینتندو و مایکروسافت برای حل مشکلات کاربران سوییچ راه‌اندازی شده است.

طبق آخرین اخبار، نینتندو و مایکروسافت با همکاری یکدیگر سرویسی را راه‌اندازی نموده‌اند که با کمک آن، کاربران کنسول سوییچ بتوانند در خصوص مشکلات خود راهنمایی بگیرند.

این سرویس که Nintendo Switch Concierge نام دارد، یک سرویس رایگان است که به کاربران اجازه می‌دهد با نماینده نینتندو تماس تصویری برقرار کرده و سوالات خود را مطرح سازند.

البته این سرویس تنها برای کاربرانی قابل استفاده است که به تازگی کنسول نینتندو سوییچ خود را خریداری کرده‌اند و ممکن است در خصوص نحوه راه‌اندازی کنسول خود نیاز به راهنمایی داشته باشند.

همکاری نینتندو و مایکروسافت

برای این منظور کاربران می‌بایست از طریق وب سایت Nintendo Switch Concierge برای انجام ویدیو کال یک وقت قبلی رزرو کنند و منتظر تماس ویدیویی از طرف Microsoft Teams باشند.

وقت مشاوره یا ویدیو کال کاربرانی که این وقت را رزرو می‌کنند، در یک جدول در وب سایت Nintendo Switch Concierge ثبت می‌شود و کاربران باید وقت خود را در ایمیلی که برای آنها ارسال می‌شود تأیید کنند.

البته فعلا این سرویس فقط در ایالات متحده آمریکا در دسترس می‌باشد و قوانین خاصی برای استفاده از آن وجود دارد. بر اساس این قوانین، علاوه بر اینکه سرویس Concierge برای خریداران جدید نینتندو سوییچ در دسترس است، استفاده کنندگان از آن باید دارای سن قانونی بالای ۱۸ سال داشته باشند.

  بازی های ایکس باکس لایو گلد دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شدند

علاوه بر این تنها یک جلسه مجاز به استفاده از این سرویس هستند و نینتندو حق این را دارد که صدا و تصویر کاربران و محیط اطراف آنها را برای برقراری ارتباط بهتر و پاسخ‌گویی دقیق ثبت و ضبط نماید. البته این موضوع برای کسانی که به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند نگران کننده است.

نظرات خود را در این خصوص با گیم پاس و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “نینتندو و مایکروسافت برای حل مشکلات کاربران سوییچ با هم همکاری می‌کنند” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.