The Medium هزینه‌های ساخت خودش را جبران کرد

جبران شدن هزینه های ساخت بازی the medium

بنظر می‌رسد دارندگان Xbox Series X و Xbox Series S بسیار مشتاقانه منتظر انتشار The Medium بودند زیرا در حال حاضر تمام هزینه‌های توسعه آن جبران شده است.

Medium یکی از اولین عناوین انحصاری مایکروسافت است که پس از عرضه Xbox Series X و Xbox Series S وارد بازار شده است. با توجه به گفته سازندگان این بازی، این نسخه کاملاً موفقیت آمیز بوده است و با فروش خوب خودش در روزهای ابتدایی انتشار توانسته هزینه‌های ساخت خودش را جبران کند.

در مصاحبه با money.pl، یک رسانه مالی لهستانی، تیم Bloober در مورد موفقیتی که بازی به دست آورده صحبت‌هایی را انجام دادند. در این مصاحبه آمده است: ” فروش The Medium به سطحی رسید که توانست هزینه‌های تولید و بازاریابی بازی را پوشش دهد. این بازی پنجشنبه، ۲۸ ژانویه سال جاری مصادف با ۹ بهمن ۱۳۹۹ در بازار ارائه شد. “

به نظر می‌رسد دارندگان Xbox Series X|S خیلی منتظر انتشار این بازی بودند. کنسول جدید مایکروسافت واقعاً از نظر انحصاری چیزهای زیادی نداشته است، بنابراین ممکن است بسیاری از گیمرها تشنه تجربه بازی‌های انحصاری مایکروسافت برای کنسول‌های نسل نهمی خود باشند.

علاوه بر این، The Medium در Xbox Game Pass نیز در دسترس است. همانطور که در گذشته مشاهده کردیم، این سرویس اشتراک ایکس باکس فقط به تولید کنندگان کمک کرده است که نسخه‌های بیشتری از بازی‌های خود را بفروشند. توسعه دهندگان کوچکتر معمولاً وقتی بازی‌های خود را به سرویس می‌رسانند، افزایش فروش خود را با مایکروسافت تقسیم می‌کنند.

  مایکروسافت دو کمپانی Bethesda و Zenimax را به قیمت 7.5 میلیارد دلار خرید

Medium در حال حاضر برای Xbox Series X|S و PC در دسترس است. این بازی در دسترس مشترکان Xbox Game Pass نیز قرار دارد.

اولین کسی باشید که برای “The Medium هزینه‌های ساخت خودش را جبران کرد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.