تریلر گیم پلی بازی Resident Evil Project Resistance در TGS 2019

تریلر گیم پلی رزیدنت اویل پروجکت رزیستنس در TGS 2019

همانطور که کپکام ژاپنی وعده داده بود تریلر گیم پلی نسخه جدید رزیدنت اویل با نام Project Resistance رو در نمایشگاه بازی تویکیو ۲۰۱۹ (TGS 2019) به نمایش درآورد.

سری بازی‌های Resident Evil دارای نسخه‌های اصلی و نسخه‌های فرعی می‌باشد که در طول تاریخ عرضه این سری بازی اسپین آف‌ها یا نسخه‌های فرعی خیلی خوب یا خیلی ضعیفی عرضه شده است. کپکام با معرفی رزیدنت اویل پروجکت رزیستنس در واقع نسخه فرعی معرفی کرده که با توجه به تریلر معرفی Project Resistanceمتوجه می‌شویم با یک بازی Co-Op ربرو هستیم ولی باید دید این نسخه فرعی جزو کدام دسته از این سری است خیلی خوب یا خیلی ضعیف؟!. Capcom به وعده خود در هنگام انتشار تریلر معرفی بازی عمل کرد و در نمایشگاه بازی تویکیو ۲۰۱۹ تریلری از گیم پلی بازی را به نمایش درآورد که با هم این تریلر را مشاهده می‌کنیم.

اولین تریلر گیم پلی بازی Resident Evil Project Resistance:

 

با مشاهده تریلر گیم پلی بازی و اعلام کمپانی ژاپنی Capcom متوجه می‌شویم که با یک بازی چهار در برابر ۱ ربرو هستیم. اگر تریلر گیم پلی بازی را به طور کامل مشاهده کرده باشید متوجه می‌شوید که چهار نفر باید در نقش شخصیت‌های بازمانده بازی آن‌ها را کنترل کنند و یک نفر هم می‌تواند کنترل شخصیت Mastermind را به عهده گیرد. بازمانده‌ها که چهار نفر هستند باید به مبارزه با شخصیت‌های زامبی بازی بپردازند و از تله‌هایی که شخصیت Mastermind بر سر راه آن‌ها قرار می‌دهد  عبور کرده و راه خروجی را پیدا کنند. همچنین مشخص است که یک نفر هم می‌تواند شخصیت Mastermind باشد و با گذاشتن تله و موجودات زامبی و کشیدن نقشه برای چهار بازمانده، از خروج آن‌ها جلوگیری کند.

  تاریخ احتمالی انتشار بازی Resident Evil Village لو رفت

متاسفانه تاریخ انتشار بازی هنوز هم مشخص نیست ولی چیزی که شما هم می‌توانید با مراجعه به توییتر متوجه شوید، نظرات کاملا منفی و کامنت‌های اعتراض آمیز زیاد نسبت به تریلر گیم پلی این بازی است. حال نظر شما بعد از مشاهده تریلر گیم پلی بازی چیه؟ در پائین همین مطلب نظر خود را به اشتراک بگذارید.

5 ستاره

0 %
0 دیدگاه

4 ستاره

0 %
0 دیدگاه

3 ستاره

0 %
0 دیدگاه

2 ستاره

0 %
0 دیدگاه

1 ستاره

0 %
0 دیدگاه

0 ستاره

100 %
1 دیدگاه

دیدگاه/نظر خود را برای این محصول ثبت بفرمائید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    Abolfazl

    خب چرته ولی میتونست خیلی بهتر باشه تو خودت این فیلم رو از کجا اوردی ؟

    ۱۳۹۸-۱۱-۰۷

    اشتراک‌گذاری در:

    آیا مفید بود؟

    • گیم پاس | فروشگاه اینترنتی تخصصی بازی‌های ویدیویی

      ۱۳۹۸-۱۱-۰۷

      سلام ابوالفضل عزیز:
      ممنون از اینکه مجله اینترنتی گیم پاس رو انتخاب کردید.
      در درجه اول باید بگیم ما یک تیم هستیم و شخصی کاری انجام نمیشه که شخص خاصی این ویدئو رو بر روی سایت قرار داده باشه یا سایت به دست یک نفر اداره نمیشه دوست عزیز گیم پاس.

      مدتی بعد از انتشار و معرفی این بازی مشخص شده این بازی بخش چند نفره بازی Resident Evil 3 Remake هست و باید منتظر باشیم تا اون بازی منتشر بشه و این بخش هم به عنوان بخش چند نفره بازی در نظر گرفته شده است.

      با احترام