ماشین جدیدی از Cyberpunk 2077 به Forza Horizon 4 می‌آید

ماشین cyberpunk در forza horizon 4

با پیوستن Quadra  به Forza Horizon 4 از CDPR که اخیراً Cyberpunk 2077 را عرضه کرده است‌، Night City و Britain نزدیک تر می‌شوند.

Cyberpunk 2077 احتمالاً در حال حاضر پرطرفدارترین بازی جهان است زیرا کمتر از ۲۴ ساعت پیش به بازار عرضه شده است. با این حال، اگر هنوز نتوانسته‌اید به Night City بروید، این فرصت را دارید که Quadra از Cyberpunk 2077 را در Forza Horizon 4 برانید.

این ماشین هم اکنون به صورت رایگان برای همه بازیکنان Forza Horizon 4 در سراسر جهان در دسترس است. مانند سایر اتومبیل های موجود در بازی، شما می‌توانید Quadra را نیز با قطعات مختلف شخصی سازی کنید.

Forza Horizon 4 به صورت رایگان برای همه مشترکین Xbox Game Pass در کنسول‌های PC و Xbox در دسترس است. اگر پول کافی ندارید، اتوموبیل خود را سوار شوید، در برخی از مسابقات پیروز شوید و سفر جدیدی را در Forza Horizon 4 با حال و هوای Cyberpunk 2077 در جهان آغاز کنید.

 Cyberpunk 2077 اکنون برای همه سیستم عامل ها در دسترس است، اما بازیکنان با باگ‌های مختلف و مشکلات فنی روبرو هستند که هر از چند گاهی در بازی خلل ایجاد می‌کند. هنوز مشخص نیست که برای از بین بردن کامل مشکلات فنی چه تعداد بروزرسانی لازم است. نسخه فعلی بازی ۱.۰۳ می‌باشد و از زمان عرضه تاکنون سه به روزرسانی دریافت کرده است.

اولین کسی باشید که برای “ماشین جدیدی از Cyberpunk 2077 به Forza Horizon 4 می‌آید” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.