ویدیو رویداد سال نو ۲۰۲۱ بازی فورتنایت فاش شد

ویدیو رویداد سال نو ۲۰۲۱ فورتنایت

با فاش شدن ویدیویی در فضای مجازی، طرفداران بازی فورتنایت با حال و هوای رویداد سال نو ۲۰۲۱ این بازی آشنا شدند.

بازی Fortnite با برگزاری رویدادهای درون بازی گوناگون به مناسبت جشن‌ها و روزهای مهم تقویم، غریبه نیست. این بتل رویال محبوب قصد دارد اینبار نیز جدیدترین رویداد خود را همزمان با سال نو میلادی ۲۰۲۱ برگزار کند.

طبق اخباری که در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده است، به ‌نظر می‌رسد برنامه‌های Epic Games برای رویداد سال نو فورتنایت زودتر از تاریخ اعلام رسمی‌اش به بیرون درز کرده است.

ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، خبر از اتفاقاتی می‌دهد که در نیمه‌شب ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۱ دی در بازی فورتنایت قرار است اتفاق بیافتد.

در ادامه می‌توانید این ویدیو کوتاه را در گیم پاس ببینید.

ویدیو رویداد سال نو ۲۰۲۱ بازی فورتنایت

همانطور که در این ویدیو مشاهده کردید، رویداد سال نو ۲۰۲۱ با رویدادهای دیگری که تاکنون در Fortnite برگزار شده تفاوت چندانی ندارد، اما حال و هوای کلی چیزی که در انتظار بازیکنان این بازی است را نشان می‌دهد.

به خصوص اگر در رویداد سال ۲۰۱۹ این بازی شرکت کرده باشید متوجه شباهت آن با رویداد امسال می‌شوید. به محض اینکه ساعت درون بازی به نیمه شب برسد، پورتالی در آسمان بالای جزیره فورتنایت باز می‌شود و آتش‌بازی مخصوص شب سال نو آسمان بازی را رنگارنگ می‌کند.

  حالت کراس پلی بازی Outriders در جدیدترین بروزرسانی این عنوان فعال شد

لازم به توضیح است که به احتمال زیاد رویداد اصلی بازی با چیزی که در ویدیو دیده می‌شود تفاوت زیادی دارد. در واقع این کلیپ نمایش کوتاهی از برنامه اصلی اپیک گیمز برای رویداد امسال است.

علاوه ‌بر رویداد سال نو ۲۰۲۱، بازی Fortnite با جدیدترین فصل خود که در آن اسکین‌های جدیدی از قبیل بلک پنتر، گرین اررو، مستر چیف، کریتوس و … معرفی شدند در جریان است. همچنین رویداد Operation Snowdown که مدتی است در بازی آغاز شده، قرار است تا ۵ ژانویه مصادف با ۱۵ دی ۱۳۹۹ ادامه داشته باشد.

اگر از طرفدران بازی فورتنایت به خصوص رویدادهای درون بازی آن هستید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “ویدیو رویداد سال نو ۲۰۲۱ بازی فورتنایت فاش شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.