چند اسکین جدید از شخصیت‌های بازی Doom به فال گایز اضافه می‌شود

اضافه شدن اسکین جدید بازی Doom به فال گایز

به رسم همیشگی بازی محبوب و پرطرفدار فال گایز، اسکین شخصیت‌های جدیدی از بازی Doom به جمع فال گایزی‌های ژله‌ای اضافه می‌شوند.

بتل رویال محبوب و دوست داشتنی فال گایز بازهم در همکاری با یک فرنچایز دیگر، تجربه جالب و جذاب جدیدی برای طرفداران خود به ارمغان می‌آورد.

همانطور که می‌دانید تاکنون اسکین شخصیت‌های محبوبی از بازی‌های پرطرفدار، مهمان بتل رویال Fall Guys بوده‌اند. چندی پیش بود که اسکین قهرمان بازی Doom یعنی DOOM Slayer با راه یافتن به این بازی حال و هوای تازه‌ای به آن بخشید. اضافه شدن این اسکین اولین بار در ماه دسامیر ۲۰۲۰ د ر اکانت توییتری بازی فال گایز با انتشار تصویر مبهمی از شخصیت ژله‌ای بازی فال گایز با کاستوم DOOM Slayer، اطلاع رسانی شد.

در تریلری که به تازگی در صفحه یوتیوب استودیو Devolver Digital به نمایش درآمده است، چند اسکین جدید از بازی Doom به همراه فضای جدیدی که شباهت زیادی به حال و هوای این بازی دارد، دید می‌شود. می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

تریلر معرفی کاستوم شخصیت‌های بازی  Doom در فال گایز

 

همانطور که در این تریلر، شخصیت‌های ژله‌ای فال گایز را با لباس‌های جدید جهنمی دیدید، کاستوم شخصیت‌های Doom از تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ مصادف با ۲۳ دی ۱۳۹۹ در Fall Guys قابل بازی خواهند بود. به نظر می‌رسد سه اسکینی که در تریلر دیده شد مربوط به شخصیت‌های Cacodemon، Mancubus و Imp باشد.

  لیست بازی‌های PS Now برای اکتبر 2020 اعلام شد

با وجود اینکه تاریخ در دسترس قرار گرفتن این کاستوم‌ها در تریلر مشخص شده است، اما هنوز سوال‌های زیادی در ذهن طرفداران بی‍شمار این بازی وجود دارد. از جمله اینکه برای آنلاک کردن هر یک از این لباس‌ها چند تاج باید بدست آورد. از آنجا که کراس اوورهای قبلی تاج‌های زیادی از بازیکنان طلب می‌کرد، پاسخ این سوال برای بازیکنانی که علاقمند به استفاده از این اسکین‌ها هستند بسیار مهم است.

به طور مثال استفاده از کاستوم شخصیت Sonic، برای بازیکنان ۱۰ تاج هزینه داشت، درحالیکه بسیاری از آنها هنوز به این تعداد تاج نداشتند تا بتوانند این اسکین را بدست بیاورند.

اگر بیشتر به تریلر معرفی شده توجه کنید، متوجه نکته جالبی می‌شوید. اینکه تریلر به جای نشان دادن فال گایزها در حال دویدن و جنب و جوش در فضای معمول بازی، آنها را در فضای مخوفی نشان می‌دهد که با نور قرمز روشن شده است. به نظر می‌رسد این فضا که قبلا نیز اشاره‌ای به شباهت آن با فضای بازی Doom کردیم، مرحله جدید بازی باشد.

البته این موضوع فقط در حد حدس و گمان است و در صورت تأیید رسمی، مجله اینترنتی گیم پاس آن را به اطلاع شما خواهد رساند.

با درج نظرات خود، ما را مثل همیشه همراهی کنید.

اولین کسی باشید که برای “چند اسکین جدید از شخصیت‌های بازی Doom به فال گایز اضافه می‌شود” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.