حجم بازی Resident Evil Village مشخص شد

resident evil village ps5 file size and pre load date revealed

به تازگی، یک لیست برای Resident Evil Village در فروشگاه مایکروسافت نشان داده است که حجم بازی در Xbox Series X|S حدود ۳۵ گیگابایت است، در حالی که با Resident Evil Re: Verse (که هر کسی Village را خریداری کند، به آن دسترسی رایگان خواهد داشت)، این حجم تا ۵۰ گیگابایت افزایش خواهد یافت. این موضوع تا حدودی نشان دهنده حجم بازی‌های نسل بعد است.

بنابر اطلاعات منتشر شده از اکانت PlaystationSize در توییتر، حجم بازی Resident Evil Village در پلی استیشن ۵ معدل ۲۷.۳ گیگابایت است که تقریباً هم اندازه سایر بازی‌های این مجموعه است که قبلا منتشر شده‌اند. این حجم بدون احتساب آپدیت روز اول بازی است، و توجه داشته باشید که Resident Evil Re: Verse حساب نمی‌شود. همچنین لازم به ذکر است که به احتمال زیاد، اندازه بازی در PS4 حداقل کمی بیشتر خواهد بود، چرا که فشرده ساز خوب کنسول PS5 را ندارد.

در همین حال، این صفحه توییتر همچنین اعلام کرده است که پیش فروش‌های بازی از ۵ ماه می مصادف با ۱۵ اردیبهشت، یعنی فقط چند روز قبل از انتشار جهانی آن، در دسترس خواهد بود.

Resident Evil Village برای PS5 ، Xbox Series X|S ، PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی در ۷ مه مصادف با ۱۷ اردیبهشت منتشر می‌شود. تاریخ انتشار Resident Evil Re: Verse هنوز تأیید نشده است.

اولین کسی باشید که برای “حجم بازی Resident Evil Village مشخص شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.