امضای فیل اسپنسر بر روی کنترلر جدید ایکس باکس

امضای فیل اسپنسر روی کنترلر جدید ایکس باکس

کاربرانی که کنترلر بیستمین سالگرد ایکس باکس را زودتر دریافت کرده‌اند، متوجه امضای فیل اسپنسر بر روی آن شده‌اند.

اخیرا تام وارن (Tom Warren) سردبیر مجله The Verge با انتشار تصاویری درتوییتر، کنترلر ایکس باکس که به مناسبت بیستمین سالگرد آن طراحی شده است و را به نمایش گذاشت.

در زیر درپوش پلاستیکی کاور باطری‌های این کنترلر عبارت ” وقتی همه بازی می‌کنند، همه ما برنده هستیم” به همراه امضای فیل اسپنسر دیده می‌شود.

امضای فیل اسپنسر روی کنترلر جدید ایکس باکس

این دسته منحصربه فرد، در تاریخ ۱۵ نوامبر مصادف با ۲۳ دی به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه اولین کنسول ایکس باکس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کنترلر ویژه ۲۰ سالگی ایکس باکس نیمه مات است و طرح‌هایی به رنگ سبز نئونی بر روی آن دیده می‌شود. همچنین بر روی آن لوگوی کوچک بیست سالگی ایکس باکس درج شده است.

مایکروسافت قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر به همین مناسبت رویداد زنده‌ای برگزار کند. آنطور که این کمپانی اعلام کرده است، هیچ بازی جدیدی در رویداد سالگرد بیست سالگی Xbox معرفی نخواهد شد. اما از طرفداران خواست به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهند.

این مراسم دقیقا ۲۰ سال بعد از عرضه اولین ایکس باکس، یعنی در تاریخ ۲۴ آبان ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. با گیم پاس همراه باشید تا اخبار جذابی در مورد اتفاقات این رویداد در اختیار شما قرار دهیم.

اولین کسی باشید که برای “امضای فیل اسپنسر بر روی کنترلر جدید ایکس باکس” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.