سونی در خصوص قابلیت ضبط مکالمات صوتی در کنسول PS5 توضیح داد

ضبط مکالمات صوتی در کنسول PS5

بعد از ارائه به روزرسانی شماره ۸.۰۰ پلی استیشن ۴ مشخص شد که ممکن است مکالمات صوتی کاربران ضبط ‌شود. نگرانی کاربران از به خطر افتادن حریم خصوصی‌شان باعث شد سونی بیانیه‌‌ای صادر کرده و در این  خصوص شفاف‌سازی کند.

این کمپانی ضمن عذرخواهی از کاربران خود به دلیل اینکه این موضوع را زودتر اطلاع رسانی نکرده است، در مورد این ویژگی که قرار است در پلی استیشن ۵ نیز وجود داشته باشد توضیحات بیشتری ارائه داد.

طبق توضیحات سونی اگر در حین بازی در شبکه پلی استیشن با آزار و اذیت یا سوء استفاده کلامی مواجه شوید، قادر خواهید بود مکالمه خود را ضبط کرده و در یک فایل ۴۰ ثانیه‌ای به این شرکت ارسال کنید.

کاترین جنسن رئیس بخش بین‌المللی تجربه‌های مشتری (Global Consumer Experience) در این خصوص توضیح داد:

بازیکنان با استفاده از قابلیت ضبط صدا در چت گروهی قادر خواهند بود آزار‌ و اذیت کلامی دیگر هم‌گروهی‌ها را هنگام بازی کردن به سونی گزارش کنند. آن‌ها می‌توانند تنها پنج دقیقه‌ پایانی مکالمه‌ خود با شخصی دیگر را ضبط کرده و برای تیم تجربه‌های مشتری سونی بفرستند تا این تیم در صورت نیاز راجع‌ به بازیکن خاطی تصمیم‌گیری کند.

او همچنین اضافه کرد که این ویژگی به ‌طور مستمر مکالمات بازیکنان را شنود یا ضبط نخواهد کرد و فقط برای گزارش آزار و اذیت کلامی در‌نظر گرفته شده است. همچنین امکان غیرفعال کردن این قابلیت در کنسول وجود ندارد.

  تخفیف‌های هالووین PSN آغاز شد

به طور کلی به نظر می‌رسد قابلیت جدید برای کنترل و جلوگیری از هرگونه آزار و اذیت کلامی مفید و مؤثر خواهد بود. دیدگاه شما همراهان گیم پاس در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “سونی در خصوص قابلیت ضبط مکالمات صوتی در کنسول PS5 توضیح داد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.