جزئیات ارتقاء به نسل بعدی برای Control Ultimate Edition اعلام شد

جزئیات ارتقا Control به نسل بعدی

 Controlتنها برای کسانی که نسخه Ultimate Edition این بازی را خریداری کرده باشند به نسل نهم ارتقا می‌یابد.

تقریباً یکسال از عرضه بازی Control محصول استودیو Remedy می‌گذرد.  با وجود اینکه این بازی به درجه Triple-A نرسید، اما همچنان یک موفقیت محسوب شده و توانسته طرفداران بسیاری را به جود جلب کند.

اکنون ناشر بازی یعنی ۵۰۵ Games  تأیید نموده که در اواخر سال جاری یک نسخه Ultimate Edition برای این بازی منتشر خواهد کرد. این نسخه از بازی شامل DLCهای The Foundation و AWE، حالت The Expeditions، فوتو مود و تمامی محتویاتی که تاکنون برای بازی اصلی عرضه شده، می‌شود. در خبر رسمی منتشر شده از نسخه Ultimate Edition تایید شده ‌است که این بازی برای هر دو کنسول PS5 و Xbox X و همچنین برای نخستین بار برای Steam عرضه خواهد شد.

نسخه Ultimate Edition در سال جاری منتشر خواهد شد، اما به دلیل ادامه دار شدن پاندمی ویروس COVID-19، ۵۰۵ Games قادر نخواهد بود نسخه‌های دیجیتال و فیزیکال را در یک زمان منتشر کند. به همین دلیل برنامه انتشار Ultimate Edition به این شکل است:

  • ۱۷ آگوست مصادف با ۶ شهریور ۱۳۹۹ – نسخه استیم
  • ۱۰ سپتامبر مصادف با ۲۰ شهریور – اپیک گیم استور، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان (نسخه دیجیتال)
  • آخر سال ۲۰۲۰ – پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان (نسخه فیزیکال)
  • آخر سال ۲۰۲۰  – پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس (نسخه دیجیتال)
  • اوایل سال ۲۰۲۱ – پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس (نسخه فیزیکال)
  تریلر معرفی Alan Wake Remastered-اخبار PlayStation Showcase 2021

در خصوص نحوه ارتقاء بازی‌ها به نسل نهم، ناشران مختلف عملکردهای متفاوتی داشته‌اند. در برخی عناوین مانند Marvel’s Avengers و Cyberpunk 2077 ارتقا به نسل بعد کاملا رایگان است، اما در برخی عناوین دیگر مانند NBA 2K21، بازیکنان باید برای دسترسی به نسخه نسل بعد هزینه جداگانه‌ای بپردازند. در خصوص بازی Control نیزارتقای رایگان برای نسل نهم یعنی Xbox Series X و PlayStation 5، تنها برای خریداران نسخه Control Ultimate Edition در دسترس خواهد بود.

مطمئناً این موضوع برای کاربرانی که نسخه عادی بازی را در کنار DLCهای عرضه شده خریداری کرده‌اند، خوشایند نخواهد بود. اگر شما از این دسته افراد هستید نظر خود را در خصوص این تصمیم ۵۰۵ Games  با ما به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “جزئیات ارتقاء به نسل بعدی برای Control Ultimate Edition اعلام شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.