تاد هاوارد از نسخه جدید موتور بازی سازی Bethesda می‌گوید

موتور بازی سازی جدید Bethesda

از معرفی دوتا از بزرگترین پروژه‌های Bethesda Games Studios زمان زیادی می‌گذرد و با گذشت دو سال از این رونمایی، اطلاعات جدیدی درباره The Elder Scrolls VI و Starfield منتشر شد.

هر دو عنوان یاد شده که در جریان رویداد E3 2018 معرفی شده بودند، به مدت دو سال در سکوت خبری کامل به سر می‌بردند تا این که در نهایت شرکت مایکروسافت خبر از خریداری کمپانی Zenimax و Bethesda داد و به دنبال آن، اطلاعاتی تازه (هرچند مختصر) از این دو بازی منتشر شد.

در بلاگ پست منتشر شده در خصوص خریداری شدن کمپانی بتزدا توسط مایکروسافت برروی وب سایت این شرکت، آقای «تاد هاوارد» از Bethesda Game Studios درباره این اتفاق و تاثیر آن روی روند کاری تیم صحبت کرد. به طور خلاصه، هاوارد از آغاز همکاری مایکروسافت و بتزدا در اوایل دهه ۲۰۰۰ با عرضه Morrowind روی پلتفرم ایکس باکس و از این که هر دو کمپانی چطور از آن زمان روابط خوبی با یک دیگر دارند صحبت می‌کند.

در ادامه، هاوارد به گفتگو درباره The Elder Scrolls VI و Starfield می‌پردازد. در حالی که تلاش می‌کند اطلاعات زیادی از بازی‌های یاد شده ارائه ندهد، ادعا کرد که تیم آن‌ها به واسطه قدرت موجود در ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قادر خواهند بود تا دنیاهای وسیعی را خلق کنند، دنیاهایی که صرفاً در زمینه گرافیکی و ظاهری جهش نداشته‌اند، بلکه به واسطه قدرت پردازنده اصلی دستگاه نیز دچار جهشی چشم‌گیر خواهند شد.

  یوبیسافت جزئیاتی از نسخه نسل نهمی بازی Rainbow Six Siege منتشر کرد

وی در ادامه افزود که هر دوی این بازی‌ها برروی نسخه‌ای جدید از موتور بازی‌ سازی بتزدا ساخته می‌شوند. هاوارد مدعی شد این نسخه از موتور، بیشترین میزان پیشرفت و ارتقاء را از زمان Oblivion دریافت کرده و حال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در صنعت، از آن برای ساخت جدیدترین IP خود، یعنی «استارفیلد» و The Elder Scrolls 6 استفاده خواهند کرد.

تایید استفاده از موتور بازی سازی قدیمی Bethesda برای عناوین جدید خبر شوکه کننده‌ای به حساب نمی‌آید، چرا که در طی سالیان متمادی این شرکت با استفاده از موتور یاد شده عناوینی پر باگ و پر ایراد (از نظر فنی) ساخته است. اما شاید یکی از دلایلی که بازی‌های معرفی شده آن‌ها به مدت دو سال در سکوت خبری به سر می‌بردند، همین ارتقاء شدید موتور گرافیکی باشد.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای The Elder Scrolls VI و Starfield اعلام نشده است اما می‌دانیم که هر دو عنوان به محضر عرضه به طور رایگان روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهند گرفت.

اولین کسی باشید که برای “تاد هاوارد از نسخه جدید موتور بازی سازی Bethesda می‌گوید” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.