اخیراً کمپانی سونی در حساب رسمی توییری خود از کاربرانی که هنوز موفق به پیش خرید کنسول PS5 نشدهاند، به خاطر مشکلات پیش آمده در روند سفارش عذرخواهی کرد.
سونی همچنین اعلام کرد طی روزهای آتی دستگاههای بیشتری از طریق خردهفروشیهای مختلف، برای پیش خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
در این توییت صراحتاً اعلام کرد:” اجازه دهید صادق باشیم. پیش فروش PS5 میتوانست بسیار بهتر باشد و ما به خاطر این مشکل پیش آمده عذرخواهی میکنیم. طی روزهای آینده کنسولهای بیشتری برای فروش در اختیار خردهفروشیها قرار خواهیم داد. همچنین اطلاعات تکمیلی در این خصوص نیز تا پایان سال اعلام خواهد شد.”
این بیانیه در پی اعتراض خردهفروشیهایی مانند آمازون صادر شد که در عرض چند دقیقه ظرفیت پیشفروش خود را به پایان رساندند.