عذرخواهی سونی بابت مشکلات پیش آمده در پیش فروش PS5

عذرخواهی سونی بابت پیش فروش PS5

اخیراً کمپانی سونی در حساب رسمی توییری خود از کاربرانی که هنوز موفق به پیش خرید کنسول PS5 نشده‌اند، به خاطر مشکلات پیش آمده در روند سفارش عذرخواهی کرد.

سونی همچنین اعلام کرد طی روزهای آتی دستگاه‌های بیشتری از طریق خرده‌فروشی‌های مختلف، برای پیش خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در این توییت صراحتاً اعلام کرد:” اجازه دهید صادق باشیم. پیش فروش PS5 می‌توانست بسیار بهتر باشد و ما به خاطر این مشکل پیش آمده عذرخواهی می‎‌کنیم. طی روزهای آینده کنسول‌های بیشتری برای فروش در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار خواهیم داد. همچنین اطلاعات تکمیلی در این خصوص نیز تا پایان سال اعلام خواهد شد.”

این بیانیه در پی اعتراض خرده‌فروشی‌هایی مانند آمازون صادر شد که در عرض چند دقیقه ظرفیت پیش‌فروش خود را به پایان رساندند.

اولین کسی باشید که برای “عذرخواهی سونی بابت مشکلات پیش آمده در پیش فروش PS5” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.