اخبار بازی, اخبار, پلتفرم‌ها, پلی استیشن

عرضه بازی Deathloop تا سپتامبر ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد

Deathloop Delayed to September 14

بنا بر اعلام استودیو آرکین توسعه دهنده بازی Deathloop، عرضه این بازی به دلیل پاندمی ویروس کرونا تا ماه سپتامبر ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد.

همانطور که می‌دانید به دلیل پاندمی ویروس کرونا و قرنطینه‌ای که اکثریت مردم جهان ناگزیر به رعایت آن شدند، تاخیر در انتشار بازی‌های ویدیویی به امری تقریبا عادی تبدیل شده است. حتی بازی‌هایی مثل Deathloop که تاریخ انتشار آنها بسیار نزدیک است نیز از این امر مستثنی نبوده‌اند.

بر همین اساس، Arkane Studios اعلام کرد که انتشار بازی اکشن ماجراجویی Deathloop که پیش از این تاریخ عرضه آن ۲۱ می ۲۰۲۱ مصادف با ۳۱ اردیبشت ۱۴۰۰ اعلام شده بود، تا حدود ۴ ماه دیگر، یعنی ۱۴ سپتامبر مصادف با ۲۳ شهریور به تاخیر افتاده است.

در بیانیه‌ای که در خصوص تاخیر بازی Deathloop توسط استودیو آرکین منتشر شده، آمده است که این تصمیم برای رسیدن بازی به کیفیت مطلوب استودیو سازنده و همچنین وفاداری به دیدگاه اصلی بازی گرفته شده است. علاوه بر این‌، اطمینان از سلامتی و ایمنی تمامی اعضای تیم توسعه نیز برای آرکین استودیو بسیار مهم است.

تاخیر در عرضه Deathloop تا سپتامبر 2021

سازندگان در ادامه می‌گویند این زمان اضافه برای ساخت یک تجربه سرگرم کننده، خلاقانه و شیک برای بازیکنان، به آنها کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این اولین ‌باری نیست که عرضه Deathloop تأخیر می‌خورد. درابتدا قرار بود این بازی در روزهای اولیه تعطیلات ۲۰۲۰ به‌عنوان بازی زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شود اما باز هم به علت پاندمی ویروس کرونا این امر محقق نشد.

  مراحل ساخت بازی Deathloop به پایان رسید و بازی گلد شد

بازی Deathloop به‌ صورت انحصاری زمانی (برای مدت یکسال) برای پلی استیشن ۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و البته بر روی پلتفرم پی سی نیز به علاقمندان عرضه می‌شود.

می‌توانید نظرات خود را در خصوص این بازی با گیم پاس به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *