God of War: Ragnarok احتمالا ۴۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت

۴۰ ساعت گیم پلی بازی God of War: Ragnarok

طبق اظهارات دیوید جفی خالق مجموعه God of War، نسخه جدید این مجموعه که گفته می‌شود Ragnarok  نام دارد، احتمالا ۴۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت.

بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، با یک داستان طولانی که حداقل دو برابر داستان نسخه‌های قبل از خود بود، یکی از بلندترین بازی‌های سری خدای جنگ است.

حالا به نظر می‌رسد God of War: Ragnarok یا هر اسمی که نهایتا برای آن انتخاب خواهد شد، با یک جهش قابل توجه در محتوای بازی، طولانی‌ترین و بهترین عنوان مجموعه خواهد بود.

این موضوع بر اساس اظهارات دیوید جفی (David Jaffe) خالق سری خدای جنگ، در ویدیو جدیدی که در یوتیوب به اشتراک گذاشته است، بیان شده. او در ویدیو مذکور ادعا کرده است که عنوان جدید بازی گاد آو وار یا خدای جنگ، ۴۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.

اظهارات دیوید جفی بر پایه آنچه اخیرا از منابع آگاه شنیده است مطرح شده و مشخص نیست که این ۴۰ ساعت گیم پلی تنها مربوط به بخش داستانی بازی است یا کل زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن بازی است.

به هر حال ۴۰ ساعت گیم پلی بازی God of War: Ragnarok در مقابل ۲۰ الی ۲۵ ساعت گیم پلی خدای جنگ سال ۲۰۱۸ افزایش قابل توجهی است. اما اگر تمامی این ساعات زمان مورد نیاز برای اتمام بازی باشد، نشان می‌دهد Ragnarok تغییر چندانی نکرده است.

  بازی‌های ماه فوریه سرویس PS Now معرفی شدند

جفی در ویدیو مذکور همچنین گفته است که در رویداد پلی استیشن PlayStation Showcase که قرار است در بامداد روز جمعه ۱۹ شهریور ساعت ۰۰:۳۰ بامداد برگزار شود، شاهد نمایش‌های فوق‌العاده‌ای از عناوین فرست پارتی قدیمی سونی خواهیم بود.

با گیم پاس همراه باشید تا اخبار این رویداد جذاب را به اطلاعتان برسانیم.

5 ستاره

100 %
1 دیدگاه

4 ستاره

0 %
0 دیدگاه

3 ستاره

0 %
0 دیدگاه

2 ستاره

0 %
0 دیدگاه

1 ستاره

0 %
0 دیدگاه

دیدگاه/نظر خود را برای این محصول ثبت بفرمائید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    جواد بوژمهرانی

    درود گرامی
    با لبخند
    این گاد آف وار واقعا باید فوق رویایی باشه به نظر من وقتی گاد اف ۴ رویایی بود در غیر این صورت دیگه جایی برای افسانه شدن نیست البته سانتا مونیکه کاملا نشون داده مسیر پیشرفت کاملا یاد داره و هر نسخه فارق از تاپ بودن نسخه قبل بهبود در همه چی داشته وقتی گاد آف ۴ همه چی عالی هست برای نسل ۸ حالا نوبت به نسل نه میرسه و با این هزینه ساخت ها یکمی جریان پیچیده خواهد شد و امید ان هست که این بین نسلی صدمه به کیفیت بازی وارد نکنه
    گاد آف ۴ فروش فوق العاده ده میلیون هم رد کرده البته این خبر مربوط به یکسال قبل هست

    یعنی با فرض دویست میلیون و کسب جایگاه گاد آف ۴ هزینه ساخت میشه ۲۰ دلار به ازای هر نفر که چون بین نسلی هست دیگه نمیخواد منتظر بیشین اول صد میلیون ps5 بفروشند که حالا ده درصد از اون ها گاد آف بخرند

    حالا انتظارات از سانتا مونیکا برای یک بازی فوق رویایی:

    علاوه بر کیفیت و دیالوگ ها و صداگذاری ها و داستان و کلا هرچی باعث ترند شدن گاد آف ۴
    ۴k@90H
    فناوری ray tracing
    پشتیبانی HDR با
    فرمت رنگ RGB
    و حداقل ۱۰ بیت کلر
    پشتیبانی کامل و بی نقص از دوال سنس
    صدای سه بعدی
    و استفاد هرچی بهتر از ssd

    حالا دلیل گفتن نود هرتزی بخاطر اینکه یک جا خوندم فناوری ray tracing با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی اصلا امکان نداره احتمالا منظورش این بود حجم اطلاعات ورودی درگاه ۲.۱ از پسش بر نمیاد درگاه ۲.۱ تا ۴۸ گیگ بر ثانیه ساپورت میکنه
    حالا شرایط زیر تنها چهل گیگ بر ثانبه مصرف میکن
    ۴k@120h+RGB+10bit HDR
    با فرض نود هرتزی میشه سی و یک گیگ

    یعنی به عبارتی ۱۷ گیگ فضای آزاد از درگاه خواهد ماند میخوام بگم غیر قابل ممکن نیست

    من از فناوری جدید زیاد اطلاعات ندارم و مقاله نخوندم که چقد از حجم میگیره فناوری ری تریسینگ خوشحال میشم اگه یک مقاله در این مورد به نگارش در بیاورید🙂🌹

    ۱۴۰۰-۰۶-۱۶

    اشتراک‌گذاری در:

    آیا مفید بود؟

    • گیم پاس | فروشگاه اینترنتی تخصصی بازی‌های ویدیویی

      ۱۴۰۰-۰۶-۱۶

      جواد عزیز سلام:
      با تشکر از نظر شما
      مسلما تمام اخبار تایید شده (و گاها تایید نشده) برای طرفداران این فرانچیز بی نظیر جذاب خواهد بود.
      یاد آور میشیم که غیر سنتا مونیکا، تمامی کمپانی‌های زیر مجموعه شرکت سونی، از بالاترین توانایی کنسول در بازی‌های خودشون استفاده خواهند میکنن. اما با توجه به آنچه که قبلا در بازی Spider Man Miles Morales دیدیم، پیش بینی ما این است که کاربران در منوی تنظیمات بازی امکان انتخاب نوع خروجی گرافیک را خواهند داشت. حال اینکه این تنظیمات چقدر تخصیی و با جزئیات خواهد بود، سوالی هستش که فقط با انتشار اطلاعات بیشتر میشه بهش جواب داد.
      جدا از ترجیح کاربران مبنی بر نوع خروجی، اخبار حاکی از اینه که نسخه جدید God Of War برای Ps4 نیز منتشر میشه. لذا پیش بینی میکنیم نسخه‌های Ps4 و Ps5 در مورد تنظیمات گرافیکی یا حتی صوتی امکانات متفاوتی در اختیار کاربران قرار بدن.
      مورد آخر که باید به آن توجه داشت نمایشگر مورد استفاده‌ی کاربرانه. قطعا افراد زیادی وجود دارن که صرفا کنسول خودشون رو تغییر دادن و هنوز اقدام به تهیه نمایشگری با قابلیت نرخ بروز رسانی ۱۲۰ هرتز، کیفیت ۴k و بهره وری بهینه از ray tracing را نکردن.
      با وجود تمام این پارامتر‌ها چیزی که با اطمینان میتوان بیان کرد این است که این نسخه از God Of War جدا از گرافیک بهترین تجربه را در تمامی زمینه‌ها (مانند داستان، موزیک و گرافیک) به طرفداران خود عرضه خواهد کرد.
      در مورد مقاله تخصصی به شما این قول رو میدیم که نظرتون رو در جلسه هفتگی دپارتمان تحقیق و توسعه مجموعه گیم پاس مطرح کنیم. در صورت کسب نظر حداکثری حتما در آینده آتی مقاله مذکور رو مشاهده خواهید کرد.

      با احترام فراوان