ساخت بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بدون کرانچ کردن به پایان رسید

پایان ساخت Ratchet & Clank: Rift Apart بدون کرانچ کردن

بر اساس ادعای کارمندان Insomniac Games، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بدون کرانچ کردن و اعمال استرس و فشار مضاعف به آنها به پایان رسیده است.

همانطور که می‌دانید جدیدترین محصول Insomniac Games و سونی که به صورت انحصاری برای کنسول PS5 توسعه یافته است، به زودی و در تاریخ ۱۱ ژوئن مصادف با ۲۱ خرداد در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار مربوط به این بازی که مورد توجه منتقدین نیز قرار گرفته و توانسته با کسب نمره‌ ۸۹ در وب‌سایت متاکریتیک بسیار موفق عمل کند، کارمندان اینسامنیاک اعلام کرده‌اند در زمان ساخت Ratchet and Clank: Rift Apart مجبور به کرانچ کردن نشده‌اند.

شاید شنیده باشید که در طی سال‌های اخیر، صنعت بازی‌های ویدئویی با گزارش‌هایی از شرایط نامناسب کاری به خصوص در زمان نزدیک به لانچ بازی‌ها، روبرو شده است. این موضوع که به اصطلاح به آن کرانچ گفته می‌شود، کارمندان استودیوهای بازی‌سازی را تحت فشار کاری زیادی قرار می‌دهد.

اما با توجه به تویتت چند نفر از کارمندان اینسامنیاک گیمز، توسعه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart بدون کرانچ انجام شده است. Grant Parker طراح بازی در توییتی گفته است که تنها ۴۰ ساعت در هفته بر روی بازی کار کرده و حتی یکبار هم کرانچ نکرده است. او در ادامه تأکید کرده است که “بدون درد و رنج هم می‌توان روی یک بازی عالی کار کرد.”

  جزئیات ویژه پیش‌خرید نسخه‌های بازی Nioh 2 برای PS4

Lindsay Thompson انیماتور رچت اند کلنک نیز در توییت دیگر مدعی شده است که هیچ کرانچی در کار نبوده است و اضافه کرده است که “آرامش ذهنی باعث رشد و خلاقیت می‌شود.”

Jeff Weidner یکی دیگر از اعضای تیم توسعه این بازی به این موضوع اشاره کرده است که هر ساعتی که اضافه کاری کرده است، صرفاً انتخاب شخصی او بوده است. و مدیریت Insomniac Games از وی درخواست اضافه کاری یا کرانچ نداشته‌اند.

او در توییت خود گفت:

من سخت کار کردم اما هیچ‌گاه مجبور به کرانچ نبودم. اگر ساعاتی اضافه کاری کردم، انتخاب شخصی خودم بوده است. آن هم به این دلیل که کاری وجود داشته که برای انجام آن هیجان‌زده بودم. حتی توسط سرگروه و مدیر گروه تشویق می‌شدم که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنم. من هم همین کار را کردم.

اینسامنیاک گیمز علاوه بر ارائه یک بازی بدون نقص و بسیار موفق و از همه مهمتر بدون تاخیر، توانسته بدون فشار مضاعف به کارمندان خود این کار را انجام دهد. و این موضوع موفقیت بزرگی برای این استودیو بازی‌سازی خوش‌نام است.

به نظر شما Insomniac Games تنها به تعهدات خود عمل کرده و به اصطلاح کار بزرگی انجام نداده، یا اینکه توانسته موفق عمل کند و الگویی برای استودیوهای دیگر باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “ساخت بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بدون کرانچ کردن به پایان رسید” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.