تریلر معرفی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War – اخبار Gamescom 2020

تریلر معرفی Call of Duty: Black Ops Cold War در Gamescom 2020

در جریان مراسم Gamescom 2020، تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به نمایش درآمد. با نمایش این تریلر اطلاعات جدیدی از این عنوان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و مشخص شد که Cold War مسیرهای داستانی مختلفی خواهد داشت. تریلر معرفی این بازی را در گیم پاس مشاهده کنید.

تریلر معرفی Call of Duty: Black Ops Cold War در Gamescom 2020

همانطور که در تریلر دیده شد، Call of Duty: Black Ops Cold War دنباله مستقیمی از Black Ops است که در اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی در طول جنگ سرد با بازگشت شخصیت‌هایی مانند وودز و میسون و در مناطقی مثل برلین شرقی، ویتنام، ترکیه و مسکو رخ می‌دهد.

طبق اعلام Treyarch سازنده بازی، گیمرها در بخش کمپین می‌توانند کاراکتر قابل بازی خودشان را به دلخواه طراحی کنند و علاوه بر ظاهر، ویژگی‌ها و همچنین جنسیت آن را نیز تعیین کنند. یکی از نکات جالب توجه بخش داستانی بازی پایان بندی‌های مختلف آن است، بدین معنا که انتخاب‌های شما در طول بازی، تاثیر مستقیم بر پایان داستان بازی خواهید گذاشت.

اولین تریلر معرفی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در اوایل هفته جاری منتشر شد و همچنین تأیید شد که بازیکنان می‌توانند نسخه PS4 و Xbox One را به به نسل نهم ارتقاء دهند.

  احتمال تغییر نام تجاری Xbox Live وجود دارد

در پایان اضافه می‌کنیم که Call of Duty: Black Ops Cold War روز ۱۳ نوامبر مصادف با ۲۳ آبان ۱۳۹۹ برای کنسول‌های PS5، ایکس باکس سری X، PS4، ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد.

به نظر شما Cold War نیز به اندازه Black Ops جذاب خواهد بود؟

اولین کسی باشید که برای “تریلر معرفی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War – اخبار Gamescom 2020” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.