احتمال معرفی Captain Price در تریلر جدید Call of Duty Modern Warfare به عنوان اپراتور بعدی این بازی

احتمال معرفی Captain Price در Call of Duty Modern Warfare و Warzone

احتمالا در تریلر جدید بازی‌های Call of Duty Modern Warfare و Warzone ، کاپیتان پرایس به عنوان اپراتور جدید فصل چهارم معرفی خواهد شد.

با توجه به آخرین تریلر منتشر شده برای Call of Duty Modern Warfare و Warzone، به نظر می‌رسد بعد از بازگشت Alex از مرگ، اینبار نوبت کاپیتان پرایس است به عنوان یک اپراتور جدید به بازی بپیوندد.

در تیزر جدیدی که در اکانت رسمی Call of Duty در یوتیوب منتشر شد، مکالمات محرمانه بین دو تن از اعضای ارتش‌های دشمن در Call of Duty Modern Warfare در خصوص ترور شخصیت کاپیتان پرایس پخش شد. اگرچه این ویدیو اطلاعات خاصی را به صورت واضح و رسمی فاش نمی‌کند، اما گفتگوهای این ویدیو نشان می‌دهد احتمالا کاپیتان پرایس به عنوان اپراتور در فصل چهارم این بازی حضور دارد.

Infinity Ward با انتشار هر آپدیت فصلی، تعدادی اپراتور و نقشه جدید، همچنین حالت‌ و اسلحه‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند، و با توجه به اینکه هر فصل از بازی تقریبا دو ماه ادامه دارد، می‌توان با اطمینان گفت که Call of Duty Modern Warfare Season 4 در اوایل ماه ژوئن مصادف با اواسط خردادماه عرضه خواهد شد. که البته در این خصوص نیز هنوز خبر رسمی اعلام نشده است.

در فصل دوم، اینفینیتی وارد Call of Duty Warzone را به صورت یک حالت مستقل و رایگان به بازی اضافه کرد، و با اینکار در عرض دو ماه بیش از ۶۰ میلیون بازیکن را برای اولین بازی رایگان فرنچایز به ارمغان آورد. Warzone از ابتدای انتشار، اصلاحات و آپدیت‌های زیادی دریافت کرده است، اما هنوز با متقلبان و هکرهایی در نسخه‌ی پی سی روبرو است که باعث شده بخش عمده‌ای از کاربران نسخه کنسولی این بازی، ویژگی کراس پلی بازی را غیرفعال کنند.

  ماشین جدیدی با نام Firehawk به بازی Crash Team Racing Nitro Fueled اضافه شد

استودیوی اینفینیتی وارد همانگونه که در مصاحبه‌های اخیر خود نیز اعلام نموده، قصد دارد تا مدت‌های طولانی از Call of Duty Warzone پشتیبانی نماید. همین مسأله نشان می‌دهد که این بازی در قسمت‌های بعدی مجموعه‌ Call of Duty نقش مهمی بازی خواهد کرد.

در حالیکه اینفینیتی وارد مشغول پشتیبانی از Modern Warfare و Warzone است، سایر استودیوهای  اکتیویژن روی قسمت بعدی مجموعه Call of Duty که احتمالا یک ریبوت برای Black Ops است و بر اساس شایعات موجود نام آن Call of Duty: Black Ops Cold War خواهد بود، کار می‌کنند.

شما همراهان گیم پاس نیز نظرات خود در خصوص ویدیوی منتشر شده، و شایعات بوجود آمده بر اساس آن را با ما و دیگر همراهانمان به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “احتمال معرفی Captain Price در تریلر جدید Call of Duty Modern Warfare به عنوان اپراتور بعدی این بازی” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.