اضافه شدن حالت Duos به فصل ۴ بازی Call of Duty Warzone

حالت Dous در Call of Duty Warzone

بعد ازشایعات زیادی مبنی بر اضافه شدن حالت Duos به Call of Duty Warzone، بالاخره در بروزرسانی جدید این اتفاق خواهد افتاد.

از ماه مارس سال جاری، یعنی زمانی که بازی Call of Duty Warzone برای اولین بار منتشر شد، طرفداران آن درخواست اضافه شدن حالت Duos به این بازی را داشته‌اند. این عنوان بتل رویا تا این لحظه با سه حالت Solos ، Trios و Quads در دسترس طرفداران بوده است، و هم اکنون با اضافه شدن این مود بازیکنان می‌توانند هیجان بازی را به صورت دو نفره تجربه نمایند و بدون نگرانی از اضافه شدن شخص سوم به تیمشان به صورت رندوم و تصادفی، از بازی لذت ببرند.

با پایان یافتن فصل سوم بازی، می‌توانید منتظر فصل چهارم و اضافه شدن کاپیتان پرایس علاوه بر مود Duos باشید، و به مدت یک هفته فرصت دارید تا XP دو برابر دریافت کنید.

لازم به ذکر است فصل چهارم Call of Duty Warzone در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۲۰ مصادف با ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، یعنی یک روز بعد از پایان فصل سوم، در دسترس خواهد بود. بتل‌پس Battle Pass این بازی نیز با قیمت ۹٫۹۹ دلار از طریق پرداخت درون برنامه‌ای قابل خریداری می‌باشد.

تریلر فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare و Warzone:

 

  پارت دوم بازی Final Fantasy VII Remake در حال ساخت است

نظر شما همراهان گیم پاس در خصوص حالت جدید بازی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5 ستاره

100 %
1 دیدگاه

4 ستاره

0 %
0 دیدگاه

3 ستاره

0 %
0 دیدگاه

2 ستاره

0 %
0 دیدگاه

1 ستاره

0 %
0 دیدگاه

دیدگاه/نظر خود را برای این محصول ثبت بفرمائید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    Hadi

    قرار بود ۳ June فصل ۴ منتشر بشه ولی تا حالا که آپدیتی دریافت نشده… سرور Middle East هم اضافه نشده و خبری هایی هم مبنی بر اضافه کردن سرور مختص Middle East منتشر نشده کسی خبر داره چرا؟ در ضمن خودتون رو زیاد درگیر سرور جدید خاورمیانه نفرین شده نکنید!

    ۱۳۹۹-۰۳-۱۶

    اشتراک‌گذاری در:

    آیا مفید بود؟

    • گیم پاس | فروشگاه اینترنتی تخصصی بازی‌های ویدیویی

      ۱۳۹۹-۰۳-۱۶

      هادزی عزیز سلام:
      برای ارائه آپدیت متاسفانه به دلیل اعتراضات نژادپرستی در ایالات متجده آمریکا، ارائه آپدیت تاخیر خورد در این راستا کنفرانس سونی برای پلی استیشن ۵ هم همین اتقاق براش افتاد. در ارتباط با سرور های خاورمیانه که معمولا محل فیزیکیشون در امارات هست هم باید بگیم واقعا دلمون رو نباید خوش کنیم اما تاثیرات خودش رو برای ما ایرانی ها خواهد گذاشت. فعلا که چند روزی میشه اوضاع سرورهای Warzone و Warfare خراب است.

      با احترام