بسته‌ الحاقی جدید بازی The Sims 4 معرفی شد

Sims 4 Courtyard Oasis DLC Announced Releases May 18 1

بسته الحاقی جدید بازی The Sims 4 که یک خانه مراکشی به نام Courtyard Oasis Kit است، توسط استودیو EA معرفی شد.

Courtyard Oasis Kit که شامل حیاط، فواره‌ها و مبلمان الهام گرفته شده از مراکش می‌باشد، در تاریخ ۱۸ می مصادف با ۲۸ اردیبهشت برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد تا بازیکنان این امکان را داشته باشند که خانه سیمز خود را به سبک مراکشی تزئین کنند.

EA در بیانیه خود در خصوص این بسته الحاقی گفت:

بسته الحاقی Courtyard Oasis Kit بازی Sims 4 برای آن دسته از بازیکنانی است که مایلند خانه‌ای آرام و زیبا به سبک خانه‌های مراکشی در بازی The Sims 4 خود طراحی کنند. Courtyard Oasis این قابلیت را به بازیکنان می‌دهد تا خلاقیت بیشتری از خود به خرج دهند و فضاهایی مجلل با طراحی‌های سنتی‌، رنگ‌های زنده و الگوهای پیچیده کاشی طراحی کنند.

این کیت که هنوز قیمت آن اعلام نشده، شامل فواره‌های رنگارنگ، مبلمان تزئین شده، پارچه‌های پر زرق و برق، گیاهان سرسبز و گرمسیری، ستون‌ها‌، طاق نماها و پنجره‌های چوبی مشبک است. از آنجا که بسته‌های قبلی این بازی ۵ دلار هزینه برای بازیکنان داشتند، احتمالا Courtyard Oasis نیز همان قیمت را دارد.

معرفی بسته‌ الحاقی جدید بازی The Sims 4

کیت Courtyard Oasis چهارمین بسته الحاقی است که تاکنون برای Sims 4 منتشر شده است. همانطور که EA قبلا توضیح داده است، این کیت‌ها محتوای کمی دارند و کوچکتر از بسته‌های الحاقی بزرگ هستند ,و آیتم‌ها یا ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند.

  بازی NHL 22 با انتشار یک تریلر به صورت رسمی معرفی شد

Throwback Fit ،Country Kitchen Kit و Bust the Dust Kit سه کیت دیگری هستند که تاکنون برای این بازی معرفی شده‌اند.

نظر و دیدگاه خود را در خصوص این بازی که با وجود گذشت ۷ سال از انتشار هنوز هم جذاب و پرطرفدار است، با ما به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “بسته‌ الحاقی جدید بازی The Sims 4 معرفی شد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.