عدم حضور بازی Skate 4 در رویداد EA Play Live

عدم حضور Skate 4 در رویداد EA Play Live

بر اساس آخرین اطلاعات از استودیو Full Circle توسعه دهنده Skate 4، این بازی در رویداد EA Play Live حضور نخواهد داشت.

حدود یکسال پیش در رویداد EA Play Live بود که نسخه جدید مجموعه پرطرفدار Skate یعنی Skate 4 توسط EA معرفی شد. توسعه این بازی در استودیوی تازه تاسیس Full Circle که مختص ساخت Skate 4 راه‌اندازی شد، آغاز گردید.

این اطلاعات تنها چیزهایی بود که در خصوص اسکیت ۴ اعلام شد. به همین دلیل طرفداران این بازی منتظر بودند تا در رویداد EA Play Live که به زودی برگزار می‌شود، جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار منتشر شود.

اما با توجه به بیانیه Full Circle در اکانت توییتر این بازی منتشر کرده است، قرار نیست این اتفاق بیافتد و این بازی در EA Play Live حضو نخواهد داشت.

عدم حضور Skate 4 در رویداد EA Play Live

در این بیانیه فول سرکل توضیح داده است که سال اول تأسیس این استودیو صرف تجهیز و استخدام نیروهای با استعداد شده است. به همین دلیل هنوز برای نمایش بازی و ارائه اطلاعات در خصوص آن آمادگی ندارد.

با این حال اعلام کرد که به زودی اطلاعات کوچکی در خصوص بازی خود یعنی Skate 4 با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت. این اطلاعات می‌تواند هر چیزی باشد؛ لوگوی بازی، نام رسمی آن و یا حتی یک طرح.

  لغو شدن تمامی رویدادهای زنده توسط EA

پس با گیم پاس همراه باشید تا به محض انتشار این اطلاعات، آن را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم. می‌توانید دیدگاه خود را در خصوص اینکه Full Circle چه چیزی را می‌خواهد به اشتراک بگذارد، در بخش نظرات ثبت کنید.

اولین کسی باشید که برای “عدم حضور بازی Skate 4 در رویداد EA Play Live” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.