حالت Portal بازی Battlefield 2042 معرفی شد – اخبار EA Play Live 2021

تریلر معرفی حالت Portal بازی Battlefield 2042

در جریان برگزاری رویداد EA Play Live 2021، با انتشار یک تریلر جذاب حالت Portal بازی Battlefield 2042 معرفی شد.

طبق اطلاعاتی که الکترونیک آرتز در اختیار طرفداران قرار داد، حالت هیجان انگیز و فوق‌العاده جذاب پورتال (Portal) که یک بخش آنلاین است به بازیکنان اجازه می‌دهد با استفاده از نقشه‌ها، سلاح‌ها و ماشین‌های بتلفیلدهای قبلی از جمله بتلفیلد ۱۹۴۲، Battlefield: Bad Company 2 و بتلفیلد ۳، بازی خود را بسازند.

تریلر معرفی حالت Portal بازی Battlefield 2042 در EA Play Live 2021

با Battlefield Portal بازیکنان می‌توانند حالت‌های بازی سفارشی خود را ایجاد و به اشتراک بگذارند و همچنین قوانین بازی را تغییر دهند.

بخش Battlefield Portal سامانه‌ای به نام Battlefield Builder در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که مستلزم خرید بازی Battlefield 2042 نیست و هر بازیکنی که اکانت EA را داشته باشد می‌تواند این حالت را به رایگان دریافت کند.

یکی از ویژگی‌های بتلفیلد بیلدر این است که می‌توانید با انتخاب نقشه یا تجهیزات بازی‌های قبلی مجموعه، تقابل جهان‌های دو بازی را با سلاح‌های مخصوص به آنها ببینید و این بسیار جذاب است.

در پایان یادآوری می‌کنیم که Battlefield 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر مصادف با ۳۰ مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

اولین کسی باشید که برای “حالت Portal بازی Battlefield 2042 معرفی شد – اخبار EA Play Live 2021” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.