آخرین بروزرسانی محتوایی Battlefield V این تابستان منتشر می‌شود

آخرین بروزرسانی بازی Battle Field 5

حدود ۱۸ ماه پس از انتشار Battlefield 5 در سال ۲۰۱۸، EA و DICE تصمیم گرفتند به روزرسانی محتوایی WWII shooter Battlefield 5 را به پایان برسانند.

تیم DICE در وبسایت EA در مورد آنچه که برای Battlefield V در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کرده‌ است، توضیح داد. در حال حاضر اتمام فصل فعلی بازی یعنی Into the Jungle ، در ۲۹ آوریل برنامه‌ریزی شده ‌است. سپس یک بروزرسانی مستقل دیگر در فصل تابستان و حوالی ماه ژوئن، منتشر خواهد شد، که در آن بع طئر معمول سلاح‌ها، محتوا و دیگر اصلاحات و تغییرات جدید عرضه خواهد شد. این به روزرسانی‌ها پایان محتوای جدیدی است که برای Battlefield 5 در نظر گرفته شده است.

در ضمن ارائه این اطلاعات، DICE به سوالات زیادی که برای طرفداران این بازی به وجود آمده بود نیز پاسخ دادند و ابهامات آنها را برطرف نمودند. بر روی اکانت رسمی توییترBattlefield ، تایید شد که بروزرسانی تابستان امسال شاهد پایان سلاح‌ها، نقشه‌ها و جناح‌های جدید بازی خواهد بود. با این حال، DICE تضمین می‌کند مأموریت‌های هفتگی، پاداش‌ها و بازی‌های اجتماعی همچنان ادامه خواهد یافت. بنابراین، در حالیکه پشتیبانی از Battlefield 5 به طور کامل خاتمه نمی‌یابد، به روزرسانی‌های اصلی بسته می‌شوند.

در مورد آینده سری Battlefield، EA قبلا تأیید کرده ‌است که بخش بعدی این فرنچایز بین آوریل ۲۰۲۱ و مارس ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و با توجه به اینکه هنوز عنوان رسمی آن اعلام نشده است، باید منتظر باشیم تا اخبار موثق بیشتری در این خصوص منتشر گردد.

  تریلر فصل هفتم بازی Apex Legends شخصیت جدید بازی را معرفی می‌کند

اگر شما هم از طرفداران این فرنچایز جذاب هستید، نظرات خود را در خصوص آخرین بروزرسانی‌های Battlefield با ما و دیگر دوستداران آن به اشتراک بگذارید.

اولین کسی باشید که برای “آخرین بروزرسانی محتوایی Battlefield V این تابستان منتشر می‌شود” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را در ارزیابی وارد کنید*

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.