Andrew Wilson مدیرعامل EA اعلام کرد که قصد دارند بازی را برای PS4 و Xbox One و همچنین PS5 ، Xbox Series X|S و PC روز سه شنبه طی اعلام گزارش مالی سالیانه EA معرفی کنند.
وی گفت: “Battlefield برای کنسولهای فعلی و نسل بعدی همانند عناوین ورزشی ما در دسترس خواهد بود.”
هنگامی که EA اعلام کرد Battlefield برای سیستم عاملهای نسل بعدی طراحی شده است، منظور طراحی گیم پلی بطور کلی برای نسل نهم است، هر آنچه که در بازی میبینیم و کارهایی که در بازی میکنیم باید ماهیت نسل نهمی داشته باشد، از فیزیک بازی گرفته تا هوش مصنوعی NPC ها.
“با توجه به پتانسیلهایی که در بازی Battlefield وجود دارد، از تعداد بالای بازیکنان گرفته تا تخریب پذیری محیط بازی نیاز به استفاده از یک سخت افزار پیشرفته و نسل نهمی دارد. افزایش قدرت پردازش و سرعت بالای حافظه کنسولهای نسل نهمی باعث میشود تجربه خوبی از Battlefield را روی نسل بعد انتظار داشته باشیم.”
در ادامه از Wilson در مورد عملکرد نه چندان خوبی برخی بازیهای کراس پلتفرم (بین نسلی) سوال شد که به این شکل پاسخ داد:
“در مقایسه با سایر عناوینی که هم برای کنسولهای نسل هشتمی و هم نسل نهمی منتشر شدند، میتوانیم ادعا داشته باشیم، ما این کار را به طرز فوق العادهای انجام دادیم.”
“من این شانس را داشتم که وارد این شرکت بزرگ شوم و بازی ها را بر روی چندین نسل بنا کنم و وقتی در مورد قدرت موتور Frostbite و تیم توسعه دهنده فوقالعادهای که ما داریم، میتوانیم بازیهای خوبی را در نسل نهم توسعه دهیم و همچنین بیشتر و بیشتر از سیستم عامل های نسل قدیمی بهره خواهیم برد که این موضوع میتواند برای بازیهای ما عالی باشد.”
“با توجه به پیشرفتهایی که کنسولهای نسل جدید داشتند و همچنین قدرت بالای پردازشی آنها، این امکان برای ما و همچنین موتور بازی سازی Frosbite به وجود میآید که به سطح جدیدی از طراحی مرحله برسیم و تمام محدودیتهایی که در نسل قبل داشتیم را پشت سر بگذاریم. این موضوع میتواند به طور شگفت انگیزی به پیشرفت بازیها در نسل نهم کمک کند. ”
به نظر شما انتشار بین نسلی بازی Battlefield 6 میتواند به پیشرفت بازی کمک کند یا برعکس باعث عملکرد ضعیف بازی خواهد شد؟
شما میتوانید نظرات خود را با گیم پاس در بخش دیدگاهها به اشتراک بگذازید.