تبلیغات FIFA 21 در مجله کودکان

بلافاصله پس از ماجرای قراردادن تبلیغات در UFC4، شرکت EA با قرار دادن تبلیغاتی سؤال برانگیز از FIFA 21 در مجله کودکان برای خود دردسر ایجاد کرد.
در جریان این تبلیغ شرکت EA به این نکته اشاره میکند که طرفداران برای قدرتمندسازی تیم خود در FIFA 21 باید FIFA Point خریداری کنند اما قسمت بدتر ماجرا این است که این تبلیغ مستقیماً درون مجله اسباب بازی کودکان قرار داده شده است، به این معنا که هدف شرکت EA جذب مخاطبین کم سن و سال برای خریداری محتوای درون برنامهای در نسخه جدید فیفا است!
طی سالیان گذشته مجموعه FIFA به واسطه قسمت Ultimate Team محبوبیت زیادی بین طرفداران پیدا کرده است. قسمتی که افراد با جمع آوری بازیکنان خاص تیمی قدرتمند ساخته و به رقابت با سایرین میپردازند. هرچند که به دست آوردن بازیکنان ویژه کار سادهای نبوده و در صورتی که از لوت باکسهای بازی استفاده نکنید مجبور به پرداخت مبالغی نسبتاً سنگین برای تهیه آنها هستید.
چنین تاکتیکهای تبلیغاتی پیشتر نیز از EA سر زده بود، خصوصاً سر FIFA 20. اما این ناشر با قراردادن چنین تبلیغاتی با هدف قرار دادن کودکان به طور مستقیم، باعث برافروخته شدن خشم طرفداران شده است. شما این اقدام شرکت EA را چطور میسنجید؟ آیا قصد خرید FIFA 21 را دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.